Als je partner nou eens een dag JOU zou mogen zijn.... wat dan???

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik zit net met mijn man te praten, hij geeft aan dat hij wel een dagje mijn zwangerschap zou willen overnemen.

    Nou, als dat zou kunnen........ ;).

    Toen vroeg ik me af; stel nou dat jouw partner een dag JOU zou zijn, wat zou hij dan minimaal mee moeten maken van jou????

    :D Ben zo benieuwd naar jullie antwoorden!!!

    xxx
     
  2. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    dan mag hij mijn volgende bevalling doen !!
     
  3. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    en als het nog een tweede keer mogelijk zou zijn, dan mag hij eens meemaken hoe vies t is om ongesteld te zijn..
     
  4. Happy

    Happy Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Dan zou hij een dagje mijn diabetes overnemen,hij denk heel makkelijk over alles,maar dat is het dus echt niet
     
  5. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou seks! :D
     
  6. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, die van mij mag ook weleens een dagje werken van me overnemen, eens zien wat hij dán vind van een dagje 'een beetje achter de computer lummelen' :D
     
  7. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha de bevalling idd.. piece of cake volgens mijn partner (tot irritatie toe ;) )
     
  8. MvLiam

    MvLiam Fanatiek lid

    10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Nou mijn vriend is juist zwaar onder de indruk van de bevalling en zegt vrij vaak dat hij niet graag in mijn schoenen stond en het echt heel dapper vindt dat wij vrouwen dat maar even doen.
    (En ik heb echt geen horror bevalling gehad, eigenlijk een hele fijne dus hij heeft geen flauw idee hoeveel erger het nog kan..)
     
  9. Mijkeltje

    Mijkeltje Fanatiek lid

    7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik denk dat ik dan zou willen dat hij zichzelf ziet zoals ik 'm zie.
     
  10. moederLynn

    moederLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Dan zou hij flauwvallen van al dat bloed dat wij iedere maand verliezen als we ongi zijn!!! Genoeg paracetamols nemen totdat hij er een maagzweer van zou krijgen omdat de hoofdpijn maar niet weg gaat!!! Zwaar op dieet gaan omdat de kleding niet lekker zit en er achter komen dat het voor een vrouw toch echt moeilijker is!!! En zo kan ik nog wel even door gaan!
     
  11. 4days

    4days Niet meer actief

    Mijn vriend mag dan eens een weekje in zijn eentje voor ons zoontje en het hishouden zorgen, terwijl hij zwanger is! (je kom, een dag is niet genoeg, dan zet hij ons zoontje in de box en kruipt zelf achter de pc...) Hij onderschat dat echt allemaal. :( Hij komt er openlijk voor uit dat hij vindt dat hij veeeeeel meer doet dan ik.
     
  12. Dan mag híj eens voelen hoe het is als degene van wie je houdt een ex heeft die nog verliefd is, en die ie elke week ziet omdat ze samen een korfbalteam trainen.. Grrrr :x

    Oh wat zal ik blij zijn als dat seizoen is afgelopen en hij overstapt naar een ander team ;)
     
  13. zohra

    zohra Niet meer actief

    idd dan ook een week een dag is niks

    een week het huishouden doen zorg voor 1 van 3jr en 7 mnd
    en dan blijf ik ook de hele week weg zoals hij doet (moet) voor z,n werk.
    maar ja dat huishouden zal dan wel niet zo goed als ik het doe want ik ben nogal precies zeggen ze.
    maar wou wel s weten of hij t dan ook zwaar ervaart zoals ik het ervaar.
    en dan idd in die week dat je dan zelf ook nog ongi bent
     
  14. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    laat hem een bevalling doen en daarna mag ie ongesteld worden en op hele hoge hakken lopen
     
  15. Assi

    Assi Fanatiek lid

    2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    hij zou overvemoeid worden van al het dagelijkse werk wat ik thuis verricht.

    Hij zou overspannen worden van de reistijd die ik elke dag van en naar mijn werk maak.
    Hij hoeft mijn werk niet mee te maken want het is té gezellig op kantoor..haha.

    Mijn bevalling hoeft hij ook niet mee te maken want hij heeft diep respect voor wat wij vrouwen moeten doormaken.

    Verder mag hij ongesteld worden.
    En een dag hoogzwanger... Of juist een dag pril zwanger, met vreselijke misselijkheid en moeheid.
     
  16. Assi

    Assi Fanatiek lid

    2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    en inderdaad; op heeeeleee hoge hakken lopen.
    Whahaha.
     
  17. tulip

    tulip Niet meer actief

    het huishouden doen en daarbij voor meisje zorgen. Als ik 2 keer per jaar ofzo een dagje met een vriendin ga winkelen kan hij verder helemaal niks doen zegt tie omdat hij voor die kleine moet zorgen. Ik zeg dan altijd: hoe doe ik dat dan???? Daar heeft tie geen antwoord op. Bevalling enz niet hoor, want hij heeft daar veel respect voor.
     
  18. Mammie van Roy

    Mammie van Roy Fanatiek lid

    8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Oh ja inderdaad, want daar wordt je toch helemaal niet moe van :(
     
  19. Popkoorn

    Popkoorn Niet meer actief

    ik ben chronische ziek... kan soms weinig tot helemaal niets.. manlief heeft er alle begrip voor en helpt me waar hij kan, maar hij zou toch weleens willen weten hoe het echt voor mij voelt,

    ook zou hij willen weten hoe het voelt als een baby echt in de buik aan het schoppen is, of een bevalling....
     
  20. namya

    namya Niet meer actief

    1 dag het huishouden en de zorg van ons kind overnemen

    hij denkt nu dat ik als thuisblijfmoeder/huisvrouw een heerlijk luxe lui leventje heb

    jaaaaaaaaaaaaa ja, wie zorgt voor de schone was, de opgevouwen en gestreken kleertjes, voor het eten, voor dat alles blinkt en straalt en stofvrij is, voor een schone goed gevoede peuter van 3, voor de boodschappen, voor alles wat je ziet als je het huis binnen komt??

    niet de kabouters hoor!

    8)juist!
     

Deel Deze Pagina