Als je partner nou eens een dag JOU zou mogen zijn.... wat dan???

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

HAHAH LIG HIER DUBBEL

mijn man was erg onder de indruk van de bevallingen.
    dus dat doe ik hem maar niet aan.:D

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

Dit vind ik een hele goeie!

ik zou m\'m eens laten meemaken hoe het voelt als anti voetballiefhebber om in een voetbal(schoon)familie terecht te komen
    Serieus, het leeft zo erg in zijn familie, het lijkt wel een 2e geloofsovertuiging

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hmzzz huishouden de honden uitlaten ben altijd de sjaak:x

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    zo, ik ga eens ff op mn gemak bijlezen na een dag werken ;)

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb het ook gevraagd aan mijn man en hij zegt ook; nou een dagje naar je werk en naar klanten toe. :D

De schat :p

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

serieus? haha nou dan zou ik hem dat zeker gunnen als ik jou was.

Het huis helemaal in orde houden en alles regelen kwa afspraken cadeautjes enz. Mijn man ziet niet zo snel als iets vies is, dus mag hij eens meemaken door het huis heen te rennen met een stofdoek haha!

7. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha..... nou in dat geval.... graag die ene dag van de bevalling.....:D
    heb de vorige twee al "uitgepoept"....

en kreeg ik alleen na de eerste te horen dat mn muts op een biefstuk leek....;)
    en bij de tweede kreeg ik 1 dag na de bevalling te horen:
    "hoe kun je nu moe zijn van zo'n snelle bevalling?".......;)

dussuhhh mag hij deze doen.....
    EN als dat niet gaat lukken, ach doen we het anders...

Duw ik net zolang iets in zn vreten, dat hij dagen niet kan schijten.... tot hij piepend op de wc zit....
    zo schat... en zo voelt nu een klein beetje..... bevallen....:D

8. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    whahaha:D

9. mamalinny

mamalinny Actief lid

3 jan 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Mijn man vind altijd dat ik teveel en te ingewikkeld nadenk over dingen en dat begrijpt hij niet. Hij is een stuk makkelijker. Dus ik zou dan willen dat ie een dagje mijn gedachtes en emoties heeft, misschien dat hij mij dan wat beter begrijpt.

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een heeeerlijk toppic...maareh.. ik kan gewoon helemaal niet kiezen.... mag het niet een weekje zijn? hahaha
    nou, dan mag hij op maandag mijn bevalling, dinsdag mijn werk en huishouden in combinatie met onze peuter, woensdag mijn sport (ik geef les in bodybalance en volgens hem is dat een eitje), donderdag nog maar een dagje werken en boodschappen doen, vrijdag bedenken wat we eten, koken en zorgen dat het hele huis goed loopt en..tja, nog een miljoen andere dingen.. de tuin bijhouden (doet ie nooit) las hem al ergens, maar inderdaad alle verjaardagenen cadeautjes en afspraken bijhouden..

pfff....geen wonder dat ik het zo druk heb nu ik dit lees...hahahah

errug leuk toppic!!

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ach gos.... die arme schat heeft het al zo met me te stellen. Hij stelt ook heel vaak voor dat hij het wel over zou willen nemen, vast in de gelukkige wetenschap dat dat niet kan ;).

Ik heb geen idee - en ben volledige in ontkenning, dus dat laat ik maar even zo - hoe het is om te bevallen... maar als hij het nu over kon nemen zou ik hem willen laten voelen hoe erg die stomme rothormonen zijn! Dat je denkt volledig in je recht te staan bij een uitbarsting, tot je 5 minuten later weer tot rust bent gekomen en je afvraagt waar die reactie nu weer vandaan kwam en dan sorry moet gaan zeggen.
    En het dromen 's avonds dat zo echt is dat je niet echt tot rust komt.
    En misselijk worden van oogmakeup en oorbellen die je gekocht hebt rond de tijd dat je misselijk werd. En ze nu dus nog steeds niet kan zien.

Het buikje krijgt hij ook (de schat zwangert mee, maar zeg dat maar niet tegen hem)... dus dat weet hij allemaal al.

Deel Deze Pagina