Als je partner snurkt...

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ken je inderdaad oordopjes halen

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik slaap ook geregeld in het logeerbed. Manlief valt vaak binnen tien minuten in slaap maar ik lig wat langer wakker. Val ik net bijna in slaap dan begint het, grrrrrrr :x
    Je zou er moordneigingen van krijgen....... (Niet écht natuurlijk)

Het is niet goed voor je huwelijk om 's nachts ruzie te maken om zoiets. Dan maar apart slapen en wel beiden uitgerust zijn de volgende dag.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wij slapen al twee jaar apart. Heerlijk! :)

4. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hier heel af en toe dat hij snurkt, ik geef hem dan gelijk een por dat ie op houden moet. werkt hier dan wel, want dan is het over. :cool::D

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oordoppen van de hema :D

Even wennen, en ze goed in doen dan hoor je je eigen hartslag ook niet..
    Ik geef hem nu nog een enkele keer een dreun, omdat hij dan te hard gaat.

Van echt gehuil van de kinderen wordt ik wel wakker, maar dat komt bijna niet voor, voor gejengel of zoiets word mijn man wel wakker en die redt er dan wel mee :D

6. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Mijn mopje snurkt ook,maar doet i het niet slaap ik niet zo snel als dat i t wel doet :)
    Zelfde idee als regen tikkend tegen het raam,heerlijk rustgevend :)

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook. Heb me er 6 jaar op geergerd! Kreeg er soms zelfs moordneigingen van ;)
    Sinds de geboorte van onze zoon heb ik er eigenlijk minder last van. Ik word alleen nog maar wakker van hem. Geen idee hoe dat komt.
    Ik slaap natuurlijk wel minder dus ook vaster volgens mij en een moederalarmknop is in me ingeschakeld ofzo?

Ik erger me wel nog rot als ik eens een keer tv kijk (en dat gebeurd niet vaak dat ik een avondje gewoon tv kijk) en hij dan in slaapt valt en begint te snurken. Dan kan ik roepen wat ik wil hij draait zich niet om of word niet wakker pfff. Ik moet dan zelfs de teletekst opzetten als ik expeditie robinson kijk! Harder zetten heeft geen nut, zet ik de tv harder gaat hij harder snurken,...

8. Moli

Moli Niet meer actief

laat hem naar de kno arts gaan.

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Het kan eventueel ook slaapapneu zijn. Hier is het mijn vriend die vanwege mij met oordoppen in slaapt ;) Hier ook wel eens ruzie gehad 's nachts maar ik (in jouw geval hij) doe het niet opzettelijk. Ik snurk dan wel niet maar ben aan het knarsetanden, geluid is dus net zo naar, en zelfs met een bitje (dat spuug ik gewoon uit) was het geluid niet te harden….

Ik denk dat jullie samen eens naar de huisarts moeten om de situatie uit te leggen maar besef wel dat de hormonen alles ook nog net even erger maken en helemaal onze dubbele hormonen haha

10. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Ik ken het... Ik slaap al jaren met oordopjes. Orhopax heten die. Dat zijn wasbolletjes. Die werken het best. Het gesnurk hoor je helemaal niet meer! Ideaal en scheel een hoop gebroken en chagerijnige nachten

Deel Deze Pagina