winterslaapzak met mouwen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 21 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat doen jullie er nog bij aan?
    Ik alleen een luier en een romper.
    Verder niks ook geen dekens over.

2. Loewiese

Loewiese Actief lid

15 okt 2006
    124
    4
    18
    Ik doe hetzelfde: gevoerde slaapzak met mouwen met daaronder een romper. Wel een lakentje erover zodat ze minder makkelijk omdraait. Het raam laat ik een beetje open.
    Groeten
    Maaike

3. Female

Female Niet meer actief

Goed topic, ik vroeg me toevallig vd week nog af waar ik voor niet teveel geld een slaapzak met lange mouwen kan kopen :)
    Tips?

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    bij de prenetal hebben ze goede slaapzakken en niet duur!

5. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ik heb anderhalf jaar terug ongeveer bij de prenetal een slaapzak met mouwen gekocht voor me dochter bij de prenetal is een 2 in 1 slaapzak mouwen kunnen eraf gehaald worden en je kan de buiten zak er ook nog af halen dan word het een mouwloze zomer slaapzak ik vond hem super ga hem met me zoontje ook weer gebruiken. Ik deed met me dochter ook alleen een luier en een romper (soms nog een t-shirtje) verder niks
    groetjes joyce

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Gebruiken jullie het nu al? Ik vind het zo moeilijk maar ik ben bang dat ze koude armpjes krijgt omdat ze altijd met haar armen langs haar hoofd slaapt.

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    c&a hebben ze ook niet dure met afritbare mouwen!zijn erg leuk lekker warm en kosten iets van 16 euro dacht ik!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja bij Prenatal zijn ze gemiddeld 18.00 euro.
    Maar wat doen jullie je kinderen er onder?

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik had zojuist een slaapzak met mouwen aangedaan en alleen rompertje maar ik heb haar maar ff weer een slaapzak aangedaan zonder mouwen want ze zweette toen enorm.

@mensi: slaapt jouw zoon al in eentje met mouwen?

10. sim

sim Niet meer actief

elijah slaapt nog steeds in zo'n gewone slaapzak, met een rompertje met mouwtjes en uiteraard een luier.

het is daar nog steeds 21 a 20 graden, dus nog warm zat.

voor de winter koop ik denk ik ook zo'n slaapzak met mouwen

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Mijn zoon slaapt idd al in de lange mouwen slaapzak.
    Hij had normaal een pyamajasje, gewone mouwloze slaapzak, en romper, en een dun dubbel dekentje over, maar als hij zich omdraaid ligt hij er niet meer onder, en was hij snachts koud.
    Het is geen mega dikke slaapzak hoor, maar hij zweet niet.

12. Gul

Gul Actief lid

27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Die van onze doet altijd een pyjama aan en afhankelijk van de warmte buiten en binnen met of zonder mouwen. We hebben van de vorige nog winter/zomer variant en winter met mouw dus kunnen iedere dag een andere aan laten trekken :).

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Mensi:

Waarom gebruik je op zijn leeftijd nog een slaapzak dan?
    Kaye die heeft nu gewoon een pyjama aan en een dekbedje en meer niet.
    Meestal trapt die het dekbed van zich af maar koud heeft die het nooit.

14. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    heb de mouwen er nog niet aanzitten daar vind ik het nog te warm voor...
    maar op zijn kamertje is het 19 graden (roosterjes staan lekker open dus frisse lucht) en hij ligt met een romper, daarover lange mouw shirt en een broek in zijn slaapzakje...en hij heeft het gewoon lekker zo..
    als het straks koud wordt mouwen erop en als het nog kouder wordt lakentje / dekentje erover..
    ps: bij prenatal kost zon slaapzak met mouwen 16 euro (gisteren gekocht) en dan ook nog es20% eraf dus 13 euro:)

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had me ook zo'n slaapzak aangeschaft bij de prenatal, alleen Joris maak ik er echt niet blij mee, hij kan er niet mee draaien in bed (kwestie van wennen denk ik) maar hij huilt ontzettend als ik die aandoe! Maar ik had die dus ook aangedaan met romper en luier verder niks... Ja daarna maar weer een pyamaatje aangedaan met een gewone slaapzak...

16. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hier nu een dunne slaapzak zonder mouwen en daar heeft hij een romper en een pyamma onder aan.
    en de dekens gaan daar nog over heen.
    armen liggen altijd boven de denkens.
    en zijn ijskoud 's morgens dus ook ik ga even na de prenatal.

17. Mey

Mey Actief lid

9 jun 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Ik heb altijd gedacht dat die combi dingen zo ontzettend duur waren. Ik ga komende week dan toch ook even shoppen voor ons menneke. Hij blijft sinds een week niet meer onder zijn lakentje liggen en dan is een romper en een pyama in een slaapzak toch echt te koud.

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Die slaapzakken van Little Company zijn ook duur. Ze kosten voor mt 0 tot 12 maanden: 82,50 euro en voor mt 12 tot 36 maanden: 92,50.

Ik heb allebei de maten maar wel 2de hands gekocht op marktplaats.

Echt een ideale slaapzak. (heb evt de kleinste maat te koop staan!)

19. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    maar gewone slaapzakken met afritsbare mouwen in de rompermaten (dubbele maten dus ) zijn niet duur hoor...nadeel is natuurlijk dat je steeds nieuwe blijft kopen...dus little company sleeper is ook wel handig...

20. jessicad

jessicad Actief lid

2 nov 2006
    344
    0
    0
    Hier nu romper, pyjama en dunne slaapzak. Gister wel een dikke met mouwen gekocht voor als het kouder wordt.
    Die little company lijkt mij ook wel handig. Maar hoe doe je dat dan met wassen? Ik heb nu echt meerdere slaapzakken, zodat ik ze mooi kan wassen zodner dat ze er last van heeft. En om nou meerder van die dure dingen aan te schaffen vind ik wat ver gaan en ik vraag me af of dat ding tussen haar slaapjes in gewassen en gedroogd kan worden.

Deel Deze Pagina