Ik ben momenteel 'Paaseitjes zoeken in het AMC' aan het lezen (wat een slecht boek trouwens, maar goed, daar gaat het niet om) en er wordt steeds geschreven over 'decaptetyl'. Is dit een andere vorm van decapeptyl? Is dat in de afgelopen 5 jaar van naam veranderd? Of bestaat het inderdaad niet (ik kan niets vinden op google) en wordt dezelfde fout meerdere keren gemaakt in het boek?
Ik denk dat het een foutje is al is het mij toen niet eens opgevallen. Ik vond het juist een super boek, zo fijn die herkenning!
Zal wel een foutje zijn. Heet al zo lang als ik het ken decapeptyl en dat is inmiddels alweer een jaartje of zeven
Lijkt mij ook een fout. Er is niks wat er qua naam zoveel op lijkt. Dus ik neem aan dat Decapeptyl bedoeld wordt.
Wat ontzettend dom om zoiets niet even te checken dan.. Ik heb het nu al 3 keer verkeerd in het boek zien staan Juist omdat het er zo vaak staat begon ik te twijfelen of het misschien toch niet gewoon bestond Ik hoorde heel veel mensen over de 'herkenning' trouwens, daarom heb ik het boek ook gekocht.. Nou, ik herken mezelf er totáál niet in. Tig reizen plannen, als je behandelingen daardoor niet door kunnen gaan; jammer dan, dan stellen we die behandeling wel uit. Alcohol drinken na de terugplaatsing, niet naar Dusseldorf willen omdat het wat verder weg is.. En dan nog beweren dat ze 'alles op alles zetten' om hun kinderwens te realiseren.. Ik vind het allemaal ook zo'n opsomming lijken. 'We hebben vandaag dit gedaan. Het ging zo en toen was ik klaar. Ik voel me nu zo.'. Nergens echte details e.d. Heel jammer!