Als je t voor t zeggen had, hoeveel kinderen zou je willen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jucade, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel kids zou jij dan willen/gewild hebben?

1. Geen..

2. 1

3. 2

4. 3

5. 4

6. 5 tot 10

7. 11tal

8. Meer dan dit..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik heb gestemd op 3 kinderen, kon niet kiezen tussen 3 of vier.
    Er komt er (hoop ik) nog eentje maar mijn man ziet er meer dan 2 niet echt zitten.
    Hmmm we zullen zien ;)

2. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Eerst deze eerste maar eens. Maar ik hoop toch wel dat we 2 of 3 kindjes zullen hebben

En tja als het over dromen gaat... zonder enige beperking...dus een huis zo groot als comfortabel is, een auto (bus ;) ) en niet hoeven werken...een lijf wat he prima vindt...
    dan wel een stuk of 8, heerlijk met een full house, elke 2 jaar 1 ongeveer...

3. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Zelfs als ik een kast van een huis en een paar milioen tot mijn beschikking had bleef mijn keus bij 2.

Met 2 kids kan je de aandacht nog optimaal verdelen. Vind kinderen helemaal geweldig maar wil wel dat ze alle aandacht van me kunnen hebben.

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik zou er wel graag 3 of 4 willen.

Liefs Kiss

5. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ik heb 3 gestemt. terwijl ik nu eigenlijk denk dat dit kindje de laatste wordt (kindje 2). zwanger zijn vind ik gewoon zwaar. en in mijn geval ook nog risicovol.

maar als ik het voor het zeggen had, dan zouden het er drie zijn! heerlijk, zo'n huis met kindjes! en vooral als ik aan wat verder denk. kerstmis met 3 kinderen van 5,8 en 11 ofzo. heerlijk!

gelukkig heb ik nog een stiefzoontje, dus eigenlijk heb ik straks al 2.5 kind! hahaha

Deel Deze Pagina