Dames een kleine vraag deze morgen was mijn temp met 0,4 gedaald ma was dan ook om 2,3 en 6 uur wakker geweest en temp altijd om 6.30 nu is mijn vraag wanneer moet ik dan ongi worden? Ik dacht op dezelfde dag maar er is nog geen ongi te bekennen Dames die me kunnen helpen heel graag zelfs
Het kan ook de dag daarna gebeuren. Bij mij is het zo dat het op de dag zelf vaak doorbreekt. Maar ik heb ook kaartjes gezien dat daarna de temp weer steeg en alsnog posi-testen waren. Misschien morgenochtend afwachten?
Hier is mijn temp is weer met 0,2 gedaald dus niet veel goeds. Hier, wat ik heel raar vind is ben juist naar toilet geweest en had een lange dikke sliert witte afscheiding ( sorry voor mijn vieze uitspraak) maar dit heb ik nooit voor ik ongi moet worden en mijn baarmoeder zit nog steeds heel hoog
Tja ik kan er anders ook weinig van zeggen. Ik heb vorige maand ook wel een rare sliert gehad 5 dagen voor ongi.. Soort van slijmprop. Zet de daling van je temp al verder door? Dan kan het zijn dat je later op de dag ongi wordt. het blijft gissen, maar je moet echt geduld hebben en even afwachten. Je lijf kan desondanks zo onvoorspelbaar reageren. Heb ik zelf ook wel gemerkt de afgelopen 4 maanden. Geen een maand is hetzelfde ondanks dat ik mijn lijf goed ken en al meer dan 3 jaar van de pil af ben.
Ja ok.. maar dacht in het andere topic gelezen te hebben dat je nog een keer had gecheckt.. misschien dat ik dat verkeerd heb gelezen dan== Vorige maand knalde mijn temp pas de tweede en derde dag keihard naar beneden.. En de maand daarvoor op de dag zelf.
Wil je geen valse hoop geven, maar bij mijn laatste zwangerschap had ik dit ook. Een flinke temp. daling op 12dpo en daarna dikke witte slierten/klonten afscheiding. De volgende dag schoot m'n temp omhoog en had ik een positieve test in m'n handen.
Ik ben nu ook wel benieuwd naar je kaartje. Vind het zo moeilijk voor me te zien met alleen de cijfers
Vandaag heb ik al geen ongi meer Anders altijd 5 dagen nu maar 2 heb de gyn gebeld en moet een bloedtets doen ma ze gaan er mij vandaag nog voor bellen hopelijk mag ik vandaag nog gaan maar hoop er niet op dat het toch nog positief is
Fijn dat ze er naar kijken. Zou er ook niet al te veel hopen, maar het geeft wel duidelijkheid. Succes!