wat is de beste dag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hansje123, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    wat is nu de beste dag om te klussen? De websites spreken elkaar tegen. Is het nu het beste de dag voor je ovulatie of de dag van de ovulatie? ook heb ik gehoord dat een man om de 72 uur nieuw sperma met zwemmers aanmaakt. dus is het dan beter om het om de 3 dagen te doen of kan om de 2 dagen ook? ik zit een beetje te twijfelen of wij morgen of overmorgen moeten beginnen en dan om de 2 of 3 dagen? ik heb maandag mijn eisprong dus vrijdag, zondag en dinsdag of vrijdag en maandag? of zterdag en maandag.
    rare vraag he? ;):(

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Volgens mij is de dag vóór de eisprong het beste om te sexen. De zaadjes moeten natuurlijk ook nog een stukje zwemmen. En wat betreft de hoeveelheid sex. Tja daar zijn de meningen nogal over verdeelt, dus kan ik niet echt een goed antwoord op geven. Ik heb rond de eisprong altijd veel zin en wij doen t dan dus elke dag.

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    De dag vóór de eisprong schijnt het beste te zijn. Als je maandag je eisprong hebt kun je 'voor de zekerheid' vrijdag klussen en zondag en ook nog evt dinsdag. Als jullie zin hebben tenminste ;)
    Wij hebben 1 dag voor mijn eisprong geklust en zie mijn banner...!

4. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    #4 MamaMiaatje, 11 jun 2009
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
    Dan heb ik ook nog een vraag aan jullie dames.
    Op welke dag van de cyclus is het verstandig te beginnen met klussen als je eisprong iedere maand op verschillende dagen valt?
    Meestal tussen dag 16 en dag 20 zo'n beetje, maar beginnen jullie dan op dag 8 ofzo al met klussen of eerder of later?

En stel dat je op dag 8 al begint met klussen om de dag, is de zaadkwaliteit dan niet verminderd door het vele klussen eerdat je bij je eisprong aankomt?

5. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    zou ook in ieder geval de dag voor je EI klussen...

En of je het nu om de 1, 2 of 3 dagen doet...hmm...daar verschillen idd. de meningen.

Ik heb ooit eens gelezen dat, om de zwemmertjes fris te houden, elke 36 uur het beste zou zijn...dus om 1,5 dag.

Maarre, gewoon doen waar je zin in hebt, maar natuurlijk wel de dag voor je EI...

SUCCES

6. MamavanRowan

MamavanRowan Actief lid

9 jun 2009
    205
    0
    0
    voorlopig thuisblijfmama
    Zeeland
    Gewoon doen wanneer je zin hebt,als je er teveel mee bezig bent is ook niet goed(heb ik weleens gehoord)
    Om de dag "klussen" is een veelgehoord advies..zeker als je niet precies weet wanneer je ei komt..

Succes dan van het weekend..

Deel Deze Pagina