Als je teva sandalen echt heel lelijk vindt, wat is een alternatief?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Miekjepiekje, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijd Rider schoenen voor de jongens, echt ideaal

2. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    Kipling

3. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft ook smalle voetjes en de Kipling teenslippers zitten hem goed.

4. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een doosje vol sandalen besteld. De kipling sandalen waren echt het leukst maar voor mijn meisje veeeeels te smal. Dus toch voor de teva's gegaan. :D En onder een short staan ze eigenlijk heel schattig. Onder een lange broek of jurkje blijf ik ze lelijk vinden haha.

5. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ik vind het ook zo moeilijk! Voor meisjes heb je zoveel mooie, leuke stijlvolle sandaaltjes maar voor jongens?! Ieuw wat een lelijke sandalen staan er in de winkel. Ik heb er voor hem ook nog geen gekocht. De kipling vind ik nog enigszins gaan maar zitten bij ons zoontje niet goed/fijn. Hij heeft nu een paar gewone stoere schoenen en alle stars. Gelukkig nog geen zomers weer, kunnen we nog even zoeken ;). Ons dochtertje heeft daarentegen een paar mooie sandaaltje, ballerina idee van clic, al stars en nog laarsjes die passen.

6. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Ik vind sandalen voor jongens ook echt verschrikkelijk. Maarja dan maar minder mooi en lekker luchtige voetjes dan zo verschrikkelijk warm in dichte schoentjes. Hij is blij met zijn spuuglelijke sandaaltjes :p

Deel Deze Pagina