hoi meiden. als je vandaag plotseling zou bevallen van een dochter of zoon. welke naam zou je dochter of zoontje dan krijgen?
haha wat een leuke vraag. als ik helemaal zelf mag kiezen en mannetje is er bijv niet bij. meisje kaylee jongen deyan (deejan)
heey kaylee staat bij ons ook op het lijstje als ik zelf zou mogen kiezen dan zou het worden: meisje Romee jongen Aiden
Een zoon zou Juda heten. Een meisjesnaam vind ik moeilijker, misschien omdat ik al een aantal mooie meidennamen heb vergeven. Dat zou echt heel, heel, heel veel sites met Joodse meisjesnamen bezoeken worden, haha!
jongen: Kian meisje: Ninthe (maar aangezien mannetje het er ook mee eens moet zijn is dat niet onze naam dus die hou ik verder nog even voor me ) -hoewel: Het is inmiddels écht optie 2 geworden
Als ik mocht kiezen zou het zijn: Mischa voor een jongen Elena voor een meisje Maar ja (helaas) heeft mannetje ook een stem hahaha
Zonder overleg met vriendlief? Dan wordt het Mirte of Fenna voor een meid, en Thomas of Matthijs voor een jongen (maar vriend vind deze allemaal lelijk )
voor meisje : Serah of Sofia voor jongen: Manuel of David (tenminste zonder overleg met man over de jongensnaam dan)
Wat leuk... Als ik zelf zou kiezen word het voor een meisje Celeste en bij een jongen Jurre, maar Jurre vind me man niks.