Hallo, ik heb een dochtertje die Fienne heet Géén Fiënne dus zoals velen denken, maar je spreekt het gewoon oerhollands uit als Fiene. Nu zijn wij 20 weken in verwachting van een zoon, maar wij vinden een jongensnaam echt heel moeilijk! Het moet wel een hollandse naam zijn, omdat wij allemaal hollandse namen hebben. Mijn man heet Jozef ik heet Geertje en onze dochter dus Fienne. Onze achternaam is Rasing. Wie o wie heeft er tips voor ons?!?! Alvast bedankt! : :
Wat ikzelf een hele leuke naam vind maar manlief niet is Elano. Heb hem ooit ergens gelezen. Misschien is dat iets? Liefs, Tanya
Gijs Quinten Steven Dhani Sem (hihi alle of bijna alle jongens namen van de mei-juni-juli mama's 2006 hihi)
Pim Symon Jaap Jochem Bas Sytse Rintje Falco Pelle Jacco Hylke Rinke Bram Teus Teun Gijs Luke Sjaak Joost Rick Freerk Nanning Douwe Serge Albert Arjan Nico Tjalling
Leuk! Eigenlijk heel leuk zonder die n ( of was dat juist een foutje?, nou ja, vind allebei leuk ) Nog een paar die ik leuk vind: Senne Bo Stijn Tijn Lukas