Zonder inmenging van mijn man Meisje: Eloa Jongen: Rocco Ik heb gewoon 2 van mijn 3 dochters namen voorbij zien komen in het topic, leuk!!!
Hé wat grappig, die naam kwam ik gister na lange tijd weer eens tegen en toen dacht ik nog: stond die nou op m'n lijstje of niet? Meteen ff checken want zo niet, zet ik m er gelijk op En zie hier, komt ie opnieuw voorbij Rocco vind ik trouwens ook n toffe, stoere naam (maar zou niet op m'n lijstje belanden omdat ie minder bij ons past)!
Zonder mening van mijn vriend zou het voor een meisje 100% Vesper worden. Voor een jongen denk ik Levi. Dat is de naam die we gezamenlijk leuk vinden en momenteel heb ik geen leukere. Voor een meisje zou onze gezamenlijke naam Tori zijn.
Ik vind Thalia prachtig! Ik zou kiezen voor Elin voor een meisje. Jongensnamen weet ik niet en dat terwijl ik al twee dochters heb. Nooit iets kunnen bedenken met de wauw factor. Ik denk iets in de trant van joas.
Jongen: uiteraard de naam die we hebben en gaan geven. Meisje: Nina. Maar zonder beperkingen of inbreng man: Olivia, Amélie, Odette of Isabelle.
Eigen ingeving dus deze namen zullen het nooit worden omdat mijn man deze namen niks vind. Meisje: Ninthe Jongen: Keano of Kayden.