Leuk topic Ik vind de naam Isadora prachtig maar die lijkt eigenlijk te veel op de naam van mn dochter. Dus voor een meisje kies ik vandaag voor Alison en voor een jongen Troy
De namen die ik zou willen: Olivier voor een zoon Kahlan Elyn voor een dochter. Mn man vind Jildou geweldig. Alleen zl heet de dochter van een vriendin, anders had onze dochter zo geheten
Ik weet niet of het stom is een kindje naar een serie personage te vernoemen Ik weet niet eens meer wie het was in de serie the 100 Maar de naam vond ik gelijk echt mooi! Kwam geloof ik maar enkele afleveringen erin voor Niylah (niej-lah/nie-la) Voor een meisje Isaiah/jesaja voor een een jongen Ik mag de namen kiezen van vriendlief,
Nee? Ja ben bang dat mensen daar een mening over hebben haha! Al zou het als het onze keuze is niemand uit moeten maken Was bang dat het een beetje gek was Al ben ik ook vernoemd naar een personage uit een boek dat mijn ma las toen ze zwanger was van mij en mijn vader zocht de betekenis op, en ze waren het er over eens dus of het nu gek is. Is hetzelfde idee toch haha
Ah mensen hebben altijd meningen over namen. Als het voor jullie dé naam is gewoon doen! Het is geen gekke of rare naam..dus waarom niet?
Als ik mijn man mag negeren: Sep en fiene Als hij mee mag beslissen dan hopen dat er een meisje komt want een jongensnaam waren we denk niet uitgekomen. Dus: niene