ik heb nu al een aantal dagen en vreselijke pijn aan me gewrichten , in me rug ,me heupen .in me knieen .als ik op me armen leun op tafel begint dat heel zeer te doen . wat kan dat zijn ??
Ik ben geen dokter, maar een paar jaar geleden heb ik een buikgriep niet goed uitgeziekt en kreeg ik daardoor reactieve artritis. Echt heel erg pijnlijk, maar mijn gewrichten zetten ook op toen en waren rood en warm. Het zat toen in mijn knieƫn, heupen, polsen, enkels, ellebogen en schouders. Ik heb echt heel veel respect voor mensen met artritis, wat doet dat zeer zeg. En hoe meer je rust, hoe stijver je wordt en hoe meer pijn je krijgt. Als je het niet vertrouwd even overleggen met de hap en anders met paracetamol overbruggen naar maandag. Maar ik hoop echt voor je dat het dit niet is.
dankjewel voor het antwoorden ik he al paracetemol geslikt maar het helpt niet echt en hoe kunnen ze zien of je dat hebt ?
hoihoi, ik kreeg een paar maandne geleden ook in eens heel erg last van mijn gewrichten vooral mijn enkels knieen polsen en ellebogen! uiteindelijk op de seh terechtgekomen en bleek dat ik acute sarcoidose had... dus als het alleen maar erger word en je kan straks bijna niet meer lopen dan zou ik dit even in me achterhoofd houden... succes meid hopelijk valt het mee!
Aan de hand van de symptonen prikken ze je bloed en kijken aan de hand van de waardes of die passen bij het geen wat ze denken dat je hebt. Bij mij hielp de combinatie van diclofenac en paracetamol ook niet,kreeg op den duur een prednisonkuur. Ik kon inderdaad net als Gien ook bijna niet meer lopen, te veel pijn en te stijf. Anders bel je naar de hap als je het niet vertrouwd he, want die pijn is onuitstaanbaar.