Als je wat kon veranderen aan jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Klachtje, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Voor een 41-jarige ben ik best tevreden. Alleen mijn buikje (lees: ribbel ;)) dat is blijven zitten na de zwangerschap irriteert me nog wel eens. Heb nooit eerder een buikje gehad dus 't was wennen.
    En een paar kilootjes minder zou ook niet erg zijn maar ach... ik heb er geen slapeloze nachten van.

Ik heb een mooie huid, nog geen rimpels, 20 grijze haren die makkelijk weg te verven zijn en een uitermate zonnig en opgewekt karakter (lol, zo af en toe dan;)) dus ik klaag verder niet.

Wat ik ècht anders zou willen is een einde aan mijn rug- / bekkenpijn. Dat is na mijn zwangerschap in plaats van beter een stuk slechter geworden en daar baal ik behoorlijk van. Maar er is niet veel aan te doen, af en toe fysio en that's it. Soms sta ik met tranen in mijn ogen boven het bedje van Dennis als ik hem eruit moet tillen en vraag me dan echt af hoe ik dat moet hebben. Het lukt me altijd maar niet vragen hoe. Gelukkig kan hij natuurlijk zelf steeds meer dus dat is wel fijn.

2. Onje

Onje Niet meer actief

Mijn gebit! En lange wapperende haren zucht!
    Mijn gewicht -20 maar 2 weken echt aan de WW en nu al 5kg lichter dus dat komt goed! Mijn buik tijgervrij maar ja..

Innerlijk zou ik mijzelf een kei en kei harde schop onder mijn hol willen geven en dat gemakzuchtige eruit schoppen!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ik zou het fantastisch vinden om elke dag op van die giga pumps rond te paraderen. Maar ik voel me totaal niet prettig met mijn lengte dan ( wel handig bij een concert :p ).
    Dus áls ik iets kon laten veranderen, dan is dat het. Maar vooral omdat het onmogelijk is.

4. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik zou heel graag slank willen zijn:( heb nog nooit een gezond gewicht gehad en dit is echt mijn droom. na de bevalling ga ik er hard tegen aan!

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

qua innerlijk: veel meer geduld en doorzettingsvermogen willen hebben.

qua uiterlijk: tja ;) 30 kilo lichter en alles in verhouding!

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik zou graag wat minder onzeker zijn en mezelf eens leren accepteren. Ik ben nu aan het afvallen, maar toch vind ik het moeilijk te zien dat ik die kilo's kwijt ben... Zit gewoon echt tussen de oren!

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou wel wat langer willen zijn, met 1.60 heb ik te vaak een opstapje/trapje nodig.

O ja en mooi lang haar zou ik ook wel willen...

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Kwa uiterlijk zou ik mijn tanden recht willen hebben. Heb nu een overbeet. Gelukkig staan de tanden wel mooi op rij. Kwa karakter zou ik meer geduld willen hebben. Bij tijdnood ga ik stressen en dan wOrdt ik erg onredelijk.

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier precies hetzelfde. Als ik toch eens een x op pumps in skinny kin rondparaderen een dag ;)

10. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Nooooit geen pukkeltjes meer :D voor de rest niet zo veel.. ben best tevreden met m'n lijf verder, maar daar doe ik dan ook veel voor. Misschien wat voller haar ;)

11. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Andere voeten zo dat ik ook eens op mooie schoenen zou kunnen lopen. En niet alleen schoenen met een groete brede neus.

En zo als al wel vaker hier voorbij gekomen.
    Mijn buik. Als ik het geld had had ik vandaag nog een afspreek gemaakt om er wat aan te laten doen.:(

12. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    -15 kilo's en dan ben ik tevreden.. Denk ik...

Oh ja en dunnere kuiten, zodat ik eens normale laarzen aan kan.

13. misa

misa Niet meer actief

#53 misa, 28 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2012
    Heb je even..? Hahaha!
    Het ergste aan mijzelf vind ik de cellulitis in mijn billen/bovenbenen.
    En na de zwangerschappen vind ik mijn borsten ook niet echt mooi meer.
    En nog wat dingetjes die ondertussen allemaal min of meer wel geaccepteerd zijn: knokkige knieeen, dun haar, lelijke voeten...
    Innerlijk: ach laten we daar maar niet over beginnen..! ;)

En als ik hier dingen lees, dan kan ik er eigenlijk nog veel meer bij zetten.
    Haha! Maar ik probeer het maar zoveel mogelijk te accepteren, want veel meer dan medische ingrepen kan ik er niet aan doen. En dat zie ik niet zitten. En er zijn veel ergere dingen denk ik dan. Mijn man, kids en ik zijn gezond. Dat is het allerbelangrijkste!!

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Niet blij met:
    Mijn gewicht, er mag 30 kilo af maar dat gaat me zeker lukken na dat mijn dochtertje er is!
    Mijn borsten, daar is niks meer van over, alleen vel!
    Die kangeroe buidel onder mijn buik na de keizersnede, daar zou ik zo graag vanaf willen.
    En de celullites op mijn bovenbenen, maar weet niet hoe daar vanaf te komen.

Wel blij met:
    Mijn ogen.
    Mijn kleine voeten.
    En lengte, ik ben 1.55 en vind het niet erg om niet zo lang te zijn.

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Mijn gewicht, vorm van mijn gezicht, wimpers, gebit (lach iig), haarstructuur, bovenbenen, voeten.
    En eigenlijk nog meer, ik ben niet zo tevreden met mezelf.
    Gek genoeg stoor ik me niet aan mijn lengte (1.52)

16. misa

misa Niet meer actief

En dan nu een topic waar we wel blij mee zijn? :)

17. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hahaha ik snap wat je bedoeld.
    Nee, wat ik bedoel is: de vraag is wat ik kon veranderen aan mezelf. Dat zou dus zijn: gewicht en borsten. Maar niet omdat ik er niet tevreden mee ben maar omdat het gezondheidsklachten geeft.
    Er wordt nergens gevraagd waarom je het dan zou veranderen aan jezelf, alleen wat je zou willen ;)

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    wow, jaloers. Ik ben 180...maar voel me er lang;) niet altijd happy bij. Dus als ik iets mocht veranderen....mijn lengte. Maar dat is onmogelijk. Dus nu probeer ik maar te leren op blij te zijn met mijn lichaam. Maar hoe dat moet...:(

Dusse echt jaloers op jou;)!!

19. Djennaa

Djennaa Actief lid

22 mei 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Mijn haar! Heb het een jaar geleden af laten knippen van kont naar kaak hoogte, en daar heb ik zown spijt van.. Maar dat is een kwestie van geduld.

En ik zou wel willen dat mijn sproeten in de winter niet minder werden, in de zomer zit mijn hele gezicht er onder. In de winter heb ik er een stuk minder, oogt zo kaal en bleekjes.

Verder prima tevreden!

20. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Toegankelijker zijn voor andere mensen, zodat ik ook eens vrienden krijg/hou.. De meeste mensen snappen me niet..

Deel Deze Pagina