Mijn buik, echt een extreem geval van striae hier. Mijn slappe huid in het algemeen, hangende oogleden, hangende borsten enz. Mijn gewicht, maar dat is te regelen natuurlijk Mijn ogen, 1 oog staat een halve mm naar buiten. Lijkt niks, maar ik zie het dus op alle foto's en wil dus ook niet meer op de foto.
Ik zou meer geduld willen hebben, meer zelfvertrouwen, grotere borsten (al was het maar 1 cupmaatje groter - dan kloppen de verhoudingen misschien wat beter) en geen endometriose meer. Oh, en ik zou minder perfectionistisch en niet meer hoogsensitief willen zijn. Dodelijk vermoeiend! Verder vind ik mezelf best leuk, hoor, hahaha!
Ik zou wel wat vollere borsten willen, 15kilo minder en een strakke streeploze buik... Mssn in de toekomst als ik meer geld heb... *droomt nog ff verder*
Minder buik, benen, dus afvallen een kilo of 10 borsten moet gewoon kleiner, heb er last van tanden moeten recht haar is geen mooie kleur neus is te groot krijg kipfilet-armen geen vorm in mijn benen, maar het zijn net melkflessen te brede heupen innerlijk: ongeduldig in sommige gevallen verlegen zou meer willen durven ( niet qua bungeejumpen, maar gewoon met mensen praten) meer zelfvertrouwen minder piekeren ( wat denkt die en die wel toen ik zei..., zou ze nu dit denken, maar zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde juist dat en dalijk vat ze het anders op enz enz). Met 1 woord als ik mezelf opnieuw kon bakken dan had ik dat graag gedaan. Maar ben gezond en dat is belangrijskte
Ik ben 60 kg afgevallen dat wat ik wil veranderen pfff Hebben we even Hangbuik, lubber benen en borsten die tot thee zakjes zijn gevormd maaar ik dat is natuurlijk allemaal te corrigeren. Ik ben nu een stuk gelukkiger en blijer met mezelf als een jaar terug. Ben nog niet waar ik wil zijn, heb ik dat doel bereikt dan word er aan de rest ook gewerkt.
Zou wat slanker willen zijn. Kleinere borsten. Maar het belangrijkste ik zou van mijn depressie.s en bps af willen. Klinkt erg ego. Omdat het haast niet te verhelpen is. Wel er aan blijven werken zo dat het steeds beter en beter blijft gaan en accepteren dat ik niet. Nu niet en nooit helemaal er van af zal komen. O ja en mijn suiker zou ik wel graag kwijt willen maar ja leer er ook maar mee leven.
Eerlijk gezegd zijn er veel dingen die ik qua uiterlijk wil veranderen. Mijn gewicht, mijn borsten en mijn over beharing. Maar wat veel belangrijker (voor mij) zal zijn is als ik mijn onzekerheid kon veranderen in zelfverzekerdheid! Mooie is, dat ik me dan waarschijnlijk ook prima zou voelen in mijn lichaam zoals deze nu is
Mijn korte lontje..... Ik zou meer geduld willen hebben. Uiterlijk gezien mijn neus mag wel wat kleiner en mijn kont wat minder maar dit zijn dingen waar ik me over heen heb gezet en niet wakker van lig.