Slecht slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engel25, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ik ben negen weken zwanger en slaap zooooo vreselijk slecht. Als ik s`avonds naar bed ga dan vallen mijn ogen dicht van vermoeidheid maar als ik dan eenmaal in mijn bed lig, lig ik met grote ogen naar het plafond te staren....
    Ik snap d`r helemaal niets van, heb ik bij mijn andere twee zwangerschappen geen last van gehad. Ik word er zo langzamerhand gek van, wie heeft er ook last van en heeft er iets op gevonden?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Geen last van.
    Lezen of nog even wandelen voor je op bed gaat...dat zijn vaak wel dingen die kunnen helpen.
    Succes in elk geval!
    Elmo
     
  3. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    hier helpt lezen.. of even nog spelletje op mn telefoon vaak wel :)

    alhoewel ik tegenwoordig steeds vaker accuut "in coma" raak the minute dat ik mn kussen maar zie :)

    dat is toch ook wel fijn hoor
    (enkel het opstaan sochtends dat lukt nu niet echt meer)
     
  4. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ja dat ken ik ook, s`morgens je bed niet uit kunnen komen. En dan staan er twee kids om je bed te huppelen hahaha...
     
  5. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    heb er ook af en toe last van, en bij mij helpt het om te lezen, of een lekker warm bad.
    slaap ze ;)
     
  6. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Oke dank je, ga ik vanavond proberen..
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja hier geen kleine kids die om het bed huppelen

    maar een werkgever die zelfs niet eens meer bezigheidstherapie op me los laat maar me gewoon lekker laat niksen heel de dag

    zo frustrerend als je daarvoor je bed uit moet komen.. :(

    laat je weten of ej vannacht wel hebt kunnen slapen? :)
     
  8. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik had het een paar dagen heel druk gehad en was bekaf,. maar meen je dat ik slapen kon afgelopen nacht? Mooi niet dus blehh~!
    Dus ja heb er ook last van, vaak bij mij wel een teken dat ik te druk ben geweest.
    Dus vanmiddag een dutje gedaan en vanavond op tijd op bed en van het weekend maar ff kalm aan doen, denk ik.
     
  9. Mrijn

    Mrijn Fanatiek lid

    11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik hbe die eerste 12 weken juist heerlijk geslapen! Ik moest wel 4 a 5 keer plassen, maar dat deed ik al slaapwandelend. De afgelopen 3 weken slaap ik veel minder goed. Ik moet nog maar 1x plassen, maar daarna val ik haast niet meer in slaap. Rete-irritant!
     
  10. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Ja inderdaad dat vele plassen houdt me ook uit de slaap....
     
  11. Ik heb er ook geregeld last van....zo ontzettend moe maar dan gewoon niet kunnen slapen.
    Afgelopen nacht ook weer, zo rond half 1 in slaap vallen en dan rond 3 uur weer wakker....en niet meer in slaap komen, tot een uur of 7.
    Om 10 uur wakker gebeld door m'n broer en er maar meteen uitgegaan, maar de hele dag als een zombie rondgelopen.
    "gelukkig" heb ik vakantie en gaat de wekker niet!
     
  12. babytje

    babytje Bekend lid

    9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik slaap de hele zwangerschap ook voor geen meter, ben erg moe val even een uurtje in slaap en ben dan weer klaar wakker, zo gaat het de hele dag door. Al met al maar een paar uurtjes slaap! Vreselijk vervelend!
     
  13. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    heel herkenbaar allemaal.
    als ik uit mn werk kom heb ik niet eens zin om te eten zo moe als ik ben. dan neem ik me voor om op tijd naar bed te gaan maar dat lukt dan niet omdat ik na het eten heel onrustig ben (kan geen minuut stilzitten). dan maar weer een uurtje lezen en toch maar proberen te slapen. vaak werkt dat wel, maar is dan wel weer flink balen als de wekker om 7uur gaat. kan er echt niet uit komen. voordat ik op mn werk ben moet ik eerst nog een half uur fietsen dus je kan wel raden hoe ik me voel als ik daar aankom. tegen een uurtje of 5 is het ook helemaal gebeurt en dan moet ik nog een uur werken en dan weer een half uur fietsen voordat ik eindelijk op de bank kan ploffen. morgen gelukkig maar tot 1uur.
    liefs doris
     
  14. engel25

    engel25 Actief lid

    29 jun 2007
    205
    0
    0
    Nou een verslagje van mijn afgelopen nacht.
    Ik heb dus eerst 2 uur wakker gelegen... toen viel ik uiteindelijk in slaap om 1 uur. 3 uur was ik wakker voor een plasje en viel gelukkig weer snel in slaap. Half 5 nog een plasje en toen gewekt door de wekker om 9 uur. Ik moet zeggen, dit is vergeleken met de afgelopen nachten een supernacht hahaha. Vanavond maar weer een warm bad nemen, kopje thee en even lezen, lijkt te werken....
    Bedankt meiden!
     
  15. bonnievdakker

    bonnievdakker Fanatiek lid

    10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    hier precies hetzelfde, extreem moe, maar niet slapen :x Met het warme weer heb ik er iets op gevonden. Wij hebben zo'n ventilator en die draaide op volle toeren tijdens het warme weer. Door het monotome gezoem viel ik in slaap. Nu het niet meer heet is, gaat de ventilator toch aan. Lig volledig onder de dekens omdat het anders te koud is, maar het werkt wel.
     
  16. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb hier ook erg last van, al maanden. Heb er nog niks op kunnen vinden. Gelukkig is dat niet elke nacht zo, maar wel regelmatig.. Vervelend, maar niks aan te doen..
     

Deel Deze Pagina