als je ziek bent maar nog geen diagnose hebt

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlinder84, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    het is in ieder geval goed om het uit te sluiten! Huisartsen maar ook internisten kijken er veel te weinig naar, cortisoltekort of overproductie kan echt heel veel nare klachten geven. Tuurlijk kan alles ook psychisch zijn, maar deze medische oorzaak is best makkelijk uit te sluiten of aan te tonen. Niet geschoten is altijd mis toch? Hopelijk test je gewoon negatief, maar ook met medicatie is te leven.

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ohh jeetje meid wat heftig allemaal! Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt over wat er nu precies aan de hand is. Die onzekerheid en spanning is ook slopend! Dikke knuffel!

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Niet zelf, maar iemand die ik goed ken.
    Duurde jaren voordat het ontdekt was en een lang herstel na de operatie. Vooral de energiebalans moest ze heel goed in de gaten houden. Het gaat nu weer heel goed met haar.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Goed om te horen. Van mijn tante begreep ik dat ze zich juist slechter voelt sinds de behandeling. Daar zit ik niet op te wachten natuurlijk. Bloed is net geprikt dus nu is het afwachten.

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Hoelang duurt het voordat de uitslag bekend is?

6. Vlinder84

Ik ga ervan uit dat er een wachtlijst is voor de endo dus een paar maanden? Hoeveel tijd de testen in beslag gaan nemen weet ik niet.

Edit ah je bedoelt van het bloed? 3 dagen. Maar daar kan de ziekte niet mee onderzocht worden. Bloedafname was voor een algemeen bloedbeeld.

7. Vlinder84

Bloeduitslagen waren goed. Geen bloedarmoede, geen diabetes, tsh etc allemaal perfect! De klachten die ik heb moeten dus ergens anders vandaan komen, waarschijnlijk een (meeste kans op goedaardige) tumor op mijn bijnieren. Dus naar de endocrinoloog over 6 weken en daarna de klinisch geneticus. Dat gaan een paar lange weken worden...

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    O jee...je gaat dus nog een heel traject in en een spannende tijd tegemoet.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina