hallo Meiden, Ik ben op dit moment bijna 27 weken zwanger en heb gisteravond even geluisterd met de angelsound. Het hartje van mijn baby ging tekeer als een gek en godzijdank toen ik een uur later luisterde was het weer het "normale" ritme. ook voelde ik hem na die tijd gewoon goed. Heeft iemand van jullie een soort gelijke ervaring? Morgenga ik even naar de verloskundige om even naar het hartje te luisteren gewoon voor mijn eigen geruststelling
Pppff... dat is nou precies de reden dat ik niet zo'n ding koop. Ik maak mijzelf er helemaal gek mee. Als ik hem niet kan vinden: paniek! Het klinkt (in mijn oren) raar: paniek! Nee, bedankt.... Hopelijk is er niets aan de hand
Hey! Toevallig had iemand anders die vraag gister ook op het forum 'vragen voor de verloskundigen' gesteld!! Die zei dat het kan komen doordat de baby op het ene moment bewegelijker is dan het andere moment...
Klopt: als ze net druk aan het draauen zijn geweest, is het hartritme anders. maar dat is het ook bij jou, dus het is niets geks. Ik heb ook een Angelsounds en als mijn beebje druk is, hoor je duidelijk verschil. no worries!
Ik heb ook zo'n ding gekocht maar gebruik hem niet meer. Ik werd er gek van. Ene keer hoor je wat andere keer niet.. Inderdaad steeds paniek.. Batterij weggegooid en hij staat in de kast. Ik voel me baby vaak genoeg schoppen en bewegen en vind dat al een teken dat alles goed gaat.. Verloskundige vond het ook niet leuk dat ik zo'n ding had want ze werden steeds gebeld door paniekerige zwangere dat ze niks hoorde door zo'n angelsoundding..
Het fenomeen heet 'jogging baby' en betekent gewoon dat je kleintje lekker actief is. Niets aan de hand dus.