Vandaag ook maar over gestapt op een telefoon met internet e.d. Heb de Samsung Galaxy S plus. Maar ik kom van een simpel kleine gsm waar ik alleen maar meer kon bellen en smsen dus wie kan mij helpen.... -Hoe moet ik whatsapp instaleren en is dat altijd gratis of moet ik daar na bv een jaar voor gaan betalen? Ik maak gebruik van android. -Hoe kan ik Hyves op mijn telefoon installeren en krijg ik dan ook een icoontje op de begin scherm? -Is Gmail (email adres van google) noodzakelijk en waar heb ik dat voor nodig? -Er staat een icoontje met samsung apps deze kan ik echter niet downloaden omdat hij aangeeft dat he voor mijn veiligheid geblokkeerd is en alleen android instaleerd, moet ik dit wijzigen zodat ik van samsumg dingen binnen krijg? Ik begrijp er helaas nog niet zoveel van en natuurlijk moet het NU gebeuren terwijl er niemand in de buurt is die mij thuis kan helpen
Je whatsapp en hyves enzo kun je via je android market installeren...de rest weet ik zo niet, doet mijn man altijd voor me haha
Volgens mij moet je..als je wilt downloaden via de android markt, een gmail account hebben. Die kun je heel simpel aanmaken. Via de android markt kun je alle dingen zoals what's app en hyves downloaden.
oke dank jullie wel. Ik heb nu een gmail adres zodat ik via de pc bv buienradar kan downloaden als app. Echter geeft hij nu aan bij het starten van het downloaden dat er op dit gmail adres geen apparaat bekend is wat nu??