als jij gebeld word en je heb geen zin in die persoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    als ik echt niet wil (of net zit te huilen of zo ;)) dan neem ik gewoon niet op
    maar ook niet als ik een luier aan het verschonen ben of zit te eten oid dus ik gebruik dat soms dan als excuus ;)

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik ben ook wel eens "niet thuis", alleen voor m'n ouders ben ik altijd thuis.
    Verder net hoe m'n pet staat of wat ik aan het doen ben, heb een broer die altijd rond etenstijd belt...die heeft dus vaak pech. Als het belangrijk is bellen ze nog maar een keer of ik bel terug wanneer ik wel zin/tijd heb.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

dan neem ik ook niet op hoor :)

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    als ik geen zin heb, neem ik ook niet op :)

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nee hoor dan neem ik niet op..
    en als er echt iets is dan praten ze wel verder op het antwoordapparaat en dan hoor ik het en dan kan ik alsnog opnemen..
    (maar meestal bellen ze dan mijn man op zijn mobiel, ik heb er geen)

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik neem niet op als ik geen zin heb de telefoon te beantwoorden.

Waarom zou ik? De bellende komt het uit mij te spreken, omgekeerd hoef ik er geen zin in te hebben.

Mijn moeder is wat dat betreft echt een ramp, gaat alle telefoons af in huis, laat ze helemaal uitrinkelen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze vervolgens iets urgents had, maar natuurlijk is dan bijvoorbeeld wel mijn eten helemaal koud.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik sluit dan even mijn ogen en stel me voor dat ik nét onder de douche sta.

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Nou ik neem dus echt niet op dan alsh et belangrijk is dan bellen ze wel op mn mobiel.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik neem eigenlijk altijd wel op...
    Alleen als de familie van mijn man uit het buitenland belt neem ik nooit op.
    Ik kan ze namelijk zeer slecht verstaan....en ze moeten toch mijn man hebben.
    Dus ik geef hem altijd door dat ze gebeld hebben en dat hij maar terug moet bellen.

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik neem dan echt niet op he

11. Dana

Dana Niet meer actief

als ik geen zin/tijd heb neem ik niet op en als ik er dan aan toekom bel ik meestal zelf terug.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.964
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb dat eigenlijk nooit. De enige reden dat ik niet opneem is omdat ik zit te eten of bijvoorbeeld een luier aan het verschonen ben. Ik kan aan de nummermelder meestal wel zien wie het is. Als die persoon gelijk weeer terug belt, neem ik wel op. Dan zal het wel belangrijk zijn.

13. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik word eigenlijk niet zo vaak gebeld, alleen mijn moeder heeft soms van die periodes dat ze echt letterlijk elke dag belt - dan heb ik er soms weinig zin in, maar ik neem wel op en probeer ook een beetje leuk te doen :) Ze is alleen, dus dan vind ik het niet kunnen om niet op te nemen. Zij moet ook haar ei kwijt kunnen...

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Neem meestal wel op :)

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Als ik er geen zin in heb of er geen tijd voor heb, dan neem ik niet op.
    Meestal bel ik later wel terug, maar soms wacht ik ook gewoon tot ze nog eens terugbellen hihi!

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Verschilt. Soms neem ik niet op, soms neem ik juist wel op om het maar gehad te hebben. Of ik heb geen zin om terug te bellen want dan kost het me weer belminuten. ;)

17. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Whaha neej neem ook niet op als k geen zin heb:p Meestal bellen ze dan of ze langs kunnen komen en dan kan ik geen nee zeggen:p

18. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als ik geen zin heb, neem ik niet op. Als het belangrijk is bellen ze wel nog een keer, spreken de voicemail in of sturen me een sms.

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik schuif m ook vaak door naar mijn man die dan boos kijkt en t ding opneemt:D
    maar ik ga er niet meer voor rennen en ik ga niets meer laten liggen. ben ik bezig dan hebben ze pech.
    En ik bel ook neit iedereen terug. als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer.
    heerlijk:):)

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

ben dus net de enige hahaha.

ik heb trouwens geen mobiel dus daar kunnen ze niet op bellen ;)

Deel Deze Pagina