als ik echt niet wil (of net zit te huilen of zo ) dan neem ik gewoon niet op maar ook niet als ik een luier aan het verschonen ben of zit te eten oid dus ik gebruik dat soms dan als excuus
Ik ben ook wel eens "niet thuis", alleen voor m'n ouders ben ik altijd thuis. Verder net hoe m'n pet staat of wat ik aan het doen ben, heb een broer die altijd rond etenstijd belt...die heeft dus vaak pech. Als het belangrijk is bellen ze nog maar een keer of ik bel terug wanneer ik wel zin/tijd heb.
Nee hoor dan neem ik niet op.. en als er echt iets is dan praten ze wel verder op het antwoordapparaat en dan hoor ik het en dan kan ik alsnog opnemen.. (maar meestal bellen ze dan mijn man op zijn mobiel, ik heb er geen)
Ik neem niet op als ik geen zin heb de telefoon te beantwoorden. Waarom zou ik? De bellende komt het uit mij te spreken, omgekeerd hoef ik er geen zin in te hebben. Mijn moeder is wat dat betreft echt een ramp, gaat alle telefoons af in huis, laat ze helemaal uitrinkelen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze vervolgens iets urgents had, maar natuurlijk is dan bijvoorbeeld wel mijn eten helemaal koud.
Ik neem eigenlijk altijd wel op... Alleen als de familie van mijn man uit het buitenland belt neem ik nooit op. Ik kan ze namelijk zeer slecht verstaan....en ze moeten toch mijn man hebben. Dus ik geef hem altijd door dat ze gebeld hebben en dat hij maar terug moet bellen.
Ik heb dat eigenlijk nooit. De enige reden dat ik niet opneem is omdat ik zit te eten of bijvoorbeeld een luier aan het verschonen ben. Ik kan aan de nummermelder meestal wel zien wie het is. Als die persoon gelijk weeer terug belt, neem ik wel op. Dan zal het wel belangrijk zijn.
Ik word eigenlijk niet zo vaak gebeld, alleen mijn moeder heeft soms van die periodes dat ze echt letterlijk elke dag belt - dan heb ik er soms weinig zin in, maar ik neem wel op en probeer ook een beetje leuk te doen Ze is alleen, dus dan vind ik het niet kunnen om niet op te nemen. Zij moet ook haar ei kwijt kunnen...
Als ik er geen zin in heb of er geen tijd voor heb, dan neem ik niet op. Meestal bel ik later wel terug, maar soms wacht ik ook gewoon tot ze nog eens terugbellen hihi!
Verschilt. Soms neem ik niet op, soms neem ik juist wel op om het maar gehad te hebben. Of ik heb geen zin om terug te bellen want dan kost het me weer belminuten.
Whaha neej neem ook niet op als k geen zin heb Meestal bellen ze dan of ze langs kunnen komen en dan kan ik geen nee zeggen
Als ik geen zin heb, neem ik niet op. Als het belangrijk is bellen ze wel nog een keer, spreken de voicemail in of sturen me een sms.
Ik schuif m ook vaak door naar mijn man die dan boos kijkt en t ding opneemt maar ik ga er niet meer voor rennen en ik ga niets meer laten liggen. ben ik bezig dan hebben ze pech. En ik bel ook neit iedereen terug. als het belangrijk is bellen ze nog wel een keer. heerlijk