als jij gebeld word en je heb geen zin in die persoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Als ik geen zin heb neem ik niet op. Mijn vriendinnen weten dat en als t echt nodig is sms'en ze 112 naar me ;)

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik neem dan ook zeker neit op :D

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik neem ook niet op hoor. Vooral niet als me schoonouders bellen. Die belt altijd zo maar. Ze heeft nooit niks te vertellen dus de gesprekken gaan altijd moeizaam en langzaam....geen zin in...geen tijd voor...Zeg het altijd wel tegen m'n man dat ze gebeld hebben mag hij ze lekker terug bellen :p

Verder heb ik een schijt hekel aan anonieme telefoontjes. Ben altijd veel te nieuwschierig wie het is. Neem dan altijd wel op met Hallo met wie spreek ik. Zeg mijn eigen naam nooit dan. Als het dan een of ander verkoop ding is en ze vragen spreek ik met die en die? Kan ik zeggen nee soory dan ben je verkeerd verbonden en verzin ik ter plekke een nieuwe achternaam...:p

4. Anice

Anice Niet meer actief

Ik zie op de nummermelding wie het is en als ik geen zin heb in die persoon dan neem ik niet op. Mocht er echt iets dringends zijn dan laten ze wel een boodschap achter en bel ik uiteraard direct terug. Unavailable numbers neem ik zowieso niet meer op aangezien het 9 van de 10 x reclame is

5. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Ik neem dan ook mooi niet op. Als het noodzaak is spreken ze mijn voicemail maar in.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik neem vaak niet op bij onbekend en me schoonmoeder. Gewoon die zeurt altijd zo pffff haha vooral op het einde van de zwangerschap was dat zo erg.

Ik ben toch niet verplicht om op te nemen

7. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    neem wel altijd op
    en als het me schoonouders zijn dan geef ik hem al aan manlief hwaaa
    wanneer ik niet opneem dat is als ik zie *****op mijn telefoonscherm want dat is meestal mensen die van alles willen aansmeren hwaaaaa

8. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

dan neem ik niet op. Als het echt belangrijk is gaat daarna wel mijn mobiel over.

9. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Als ik geen zin heb dan neem ik ook niet op, ik heb gewoon niet altijd zin om te praten. Ik heb trouwens een enorme hekel aan mensen die dan tig keer achter elkaar gaan bellen totdat je wel opneemt, om dan vervolgens een niet-urgente vraag te stellen.. Dat komt op mij nogl opdringerig over. En mijn schoonzus heeft er een handje van om de voicemail in te spreken met "je moet me zo even terugbellen".. tja, dat maak ik zelf wel uit hè ;).

10. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms neem ik dan niet op. Als er staat nummer onbekend bijvoorbeeld of als ik net ergens mee bezig ben, dan heb ik zoiets van laat maar gaan, als het dringend is bellen ze wel terug.
    Toch probeer ik als ik geen zin heb in die persoon wel op te nemen omdat ik anders terug moet bellen of diezelfde persoon belt me uren later weer en dan heb ik misschien wel nog steeds of weer geen zin. Dus soms denk ik van nou gewoon opnemen dan heb ik het maar gehad.

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou als het mijn ouders zijn neem ik altijd op.
    Maar bij mijn schoonouders niet mmijn schoonmoeder kan zo zeuren, en bemoeit zich overal mee.
    Maar als ik niet opneem komt ze gewoon langs om te kijken of ik niet thuis ben.
    Ik maak ik er altijd van dat ik boven met onze dochter bezig ben.

12. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ik neem ook niet op.

Ik vroeg me wel af waarom je van je schoonouders verwacht dat ze terugkomen van vakantie... Ik bedoel, ze doen daarmee toch zichzelf tekort en niet jou (in mijn ogen dan;))?

13. noukie89

noukie89 Niet meer actief

dan neem ik niet op

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik neem niet op als ik er geen zin in heb of geen tijd voor heb op dat moment. De enige waarbij ik wel altijd opneem of zal nemen zijn mijn man, moeder en kinderen. Verder heb ik er gewoon niet altijd zin in.

Onbekend nummer neem ik ook liever niet op, maar ja, mijn werk belt ook onbekend dus dat is balen. Dan moet ik wel opnemen.

Ik heb zelfs weleens een vriendin gehad die de boodschap net begreep en me iedere dag bleef bellen en me dan uren ophield, die had op een gegeven moment in de gaten dat ik niet opnam en daar heb ik het ook eerlijk tegen verteld.

15. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Niet opnemen, als er "vreemde" mensen voor de deur staan en aanbellen maak ik ook niet open ook al zien ze me binnen zitten/ lopen. Hallo, je bent niet verplicht om je voordeur te openen voor een of andere verkoper etc.

16. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    dan neem ik lekker niet op. ik bel dan wel terug op een tijdstip dat mij beter uitkomt.

17. Bri

Bri Niet meer actief

Als ik geen zin heb om op te nemen, dan neem ik niet op.
    Als het belangrijk is spreken ze maar wat in. En ik vind het altijd zó irritant als mensen alleen inspreken: met ..., bel me even terug. ZEG DAN wat er is, wat je wilt weten, waarom ik terug moet bellen. Zul je altijd zien dat je daarna hun voicemail krijgt, en dan moet je inspreken: je vroeg of ik terug wilde bellen, wat is er nou? Dat schiet niet op. De meeste mensen die zo'n nonbericht inspreken kunnen héééél lang wachten voordat ik terugbel.

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    ... dan neem ik dus mooi niet op! Heb er een hekel aan dat alle apparaten je leven gaan "beheersen" Ik bedoel daarmee: Dat ik graag de baas blijf over die apparaten, zij niet over mij, dus als ik geen zin heb of het komt niet uit dan neem ik gewoon niet op, als het belangrijk is bellen ze wel weer en anders bel ik wel weer op n moment dat t mij uitkomt!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb geen nummer melder op mn gewone tel.. Dus ik neem als ik thuis ben wel op. Mn mobiel, word alleen voor nood gebruikt, dus die neem ik ook op..
    (Misschien wel handig nummer melder, want soms denk ik wel, ah neeee he.. en zie dr dan maar weer van af te komen haha)

20. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Als mensen bellen waar ik geen zin in heb, dan neem ik niet op. Maar ik bel wel altijd later terug als ze het zelf niet al nog een keer hebben geprobeerd.

Ik heb een hekel aan mensen die maar blijven bellen, vlak achter elkaar. Alsof je dan wel opeens op gaat nemen?
    Als ik iemand bel en diegene neemt niet op, dan ga ik echt niet meteen hetzelfde nummer draaien hoor.. (behalve bij mn man dan, maar das een ander verhaal)

Deel Deze Pagina