Ik vind dat excuus van 'als je het vertelt doe je dat alleen maar vanwege je eigen schuldgevoel' ook altijd zo lomp. Vanwege je eigen schuldgevoel? Wat dacht je vanwege het recht dat de ander heeft om zélf te beslissen of hij of zij met een onbetrouwbare *vulzelfmaarin* de rest van zijn of haar leven wil doorbrengen? 'Als ik het vertel, doe ik hem er alleen maar pijn mee.' No shit! Daarom heeft die ander júíst groot gelijk als hij er dus voor kiest om ermee te stoppen en om iemand te vinden die wél te vertrouwen is en waar hij gewoon gelukkig mee kan zijn.
Ik zou het nooit doen maar stel het zou zo zijn... Ja dan zou ik het opbiechten ik snap niet dat mensen met zo een geheim kunnen leven
Ik heb op ja gestemd maar ik zou de optie zelf absoluut nooit overwegen. Ik ben zo trouw als een hond
Ik zou het echt nooit zeggen als ik vreem zou gaan! ( mijn man lees ook graag op het forum even een hartverzakking bezorgen ) En nee vreemdgaan zou ik echt niet doen zoiezo sinds wij kinderen hebben voel ik mij ook heel anders en heb ook echt niet de behoefte daar toe, het zou niet eens in me op komen. Plus dat ik voor mijn man absoluut geen geheimen heb en het ook nooit voor me zou kunnen houden. Als je dit lees hoop ik dat je nu weer een beetje bijgekomen bent van de schrik schat hahaha
Vreemd gaan is not done... Ik zou dit ook nooit doen.. Maar mocht het toch gebeuren.. ja dan zou ik het wel vertellen.
Situatie afhankelijk denk ik. Ik weet ook niet of ik het zou willen weten als het een eenmalig foutje is geweest. Al snap ik zelfs dat niet.... Maar goed daar ging het niet over..!