Als jou partner vreemd gaat, wil jij dit dan weten?

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 24 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wil jij weten of je partner vreemd gaat?

1. Ja

2. Nee

3. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik hoef het niet te weten. Wij hebben het hier ook vaak over. Het wordt voor mij anders als hij zijn gevoelens met een ander dan mij deelt, dan speel je met onze relatie. Als hij zin heeft in een stevig robbertje bridge met een of andere bimbo, moet hij dat lekker doen, zolang het maar bij vleselijke lusten blijft. Val mij er niet mee lastig, doe het veilig en bouw geen relatie met haar op. En bovenal, kom bij mij niet aan met schuldgevoelens.
    Geen idee of hij het ooit heeft gedaan, ik voel me goed bij hem en houd ontzettend veel van hem.

Uit elkaar gaan, is geen optie voor mij. Ons oudste kind is meer en meer hulpbehoevend en dat gaat voor alles. Met zijn tweeën kunnen we het een beetje aan.
    Als hij mij emotioneel zal bedriegen, zal ik zeer gekwetst zijn. Ik hoop dat het mij nooit gaat overkomen.

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Er is dan inderdaad wat mis, een man die blijkbaar een andere vrouw nodig heeft voor zijn behoeftes, sorry ik zou daar mijn ogen nooit voor sluiten!

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Misschien heeft ie wel eens zin in een compleet andere vrouw, de spanning van de eerste keer met een onbekende, een fantasie die je kan laten uitkomen, perfecte gelegenheid.... Verzin maar door. Ik kan en wil daar mijn relatie niet voor beëindigen.

4. Manoya

Manoya Niet meer actief

Maar dat is toch niet goed? Dat hij er "zin" in heeft prima, maar het ook nog doen is wel een ander ding hoor.. Moet tie lekker vrijgezel worden.
    Ik snap niet dat dit gedrag goedgekeurd word onder het mom van het was maar 1 keer, ik zeg niet dat je je huwelijk op moet geven, maar je ogen er voor sluiten is wel een ander dingetje.. dan moet er toch echt aan dat huwelijk gewerkt worden.

5. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Als mijn vriend vreemd zou gaan, en iemand zou het zien, dan mag er zeker bij mij wel even een melding gemaakt worden, al is het maar even een headsup dat meneer niet was waar hij beweerde dat hij was.

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    In mijn optiek juist niet. Mijn man is met mij getrouwd, we hebben samen twee prachtige kinderen, we hebben een heerlijk sexleven, praten veel samen en ik krijg nog steeds vlinders in mijn buik van hem (nu bijna 13 jaar samen). Ik voel het totaal niet zo dat onze relatie wordt aangetast door een andere dame voor een lolletje (en vice versa natuurlijk). Als we niet zo op een lijn zouden zitten, zou ik er anders in zitten. Hij is er voor mij en ik voor hem. Als hij met een andere vrouw diepgaande gesprekken zou hebben of een relatie zou opbouwen, dat iets heel anders, dan zit er iets niet goed in onze relatie.
    Maar dit is voor een ieder anders en ik wilde dat graag eens laten zien hier.

7. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Dit precies.
    Maar ik denk dat hierin verschil in normen en waarden ook een belangrijke is, in wat vrouwen accepteren. Ik vind het persoonlijk zeer ongezond je kop hiervoor in het zand te steken en juist schadelijker op termijn.

Overigens een man die zo stomdronken kan worden dat hij daar rare dingen door gaat doen, komt er bij mij sowieso niet in. Daar gaat het voor mij al mis in het nemen van verantwoordelijkheid.

8. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik vind t knap als je zo kunt denken hoor...

Als ie met die argumenten thuis zou komen, dan zou ik hem helemaal helpen met zijn koffertje, doei en de groeten. Nu heb je alle tijd voor spanning en sensatie *zwaai*

Anderzijds denk ik dat je een relatie altijd zelf spannend moet houden... dan gaat je man/vrouw ook niet buiten de deur eten. Just my two cents.

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Als ie een keer met op een feestje of ergens waar we niemand kennen een andere vrouw gezoend zou hebben in een opwelling, dan weet ik dat liever niet.

Als hij een affaire zou hebben of iedereen behalve ik zou er vanaf weten, ja dan vind ik dat zeker belangrijk om te weten.

10. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ik zou het zeker wel willen weten. Of het nou "alleen maar" zoenen is of meer dan dat, ik zou het niet pikken en hem graag de deur wijzen.

11. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ja! Dan kan hij per direct vertrekken

12. Mama tuttebel

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    En nee ik blijf niet bij hem om de kinderen. Vertrouwen is voor mij een van de belangrijkste factoren in een relatie. Als hij mij een keer zou bedriegen is mijn vertrouwen geschaad en zou dat nooit maar dan ook nooit meer hetzelfde kunnen worden als ervoor. Liever apart verder dan steeds een grafsfeer in huis...ook niet leuk voor de kindjes ;)

Dat er serieus mensen zijn die zoiets wel kunnen vergeven of er nou kinderen in het spel zijn of niet. Nee....Hier worden de papieren à la minute aangevraagd.

13. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Ik begrijp je standpunt, al zou ik er zelf niet zo mee om kunnen gaan. Maar eigenlijk heb je dan een open relatie toch?

Ik denk dat, juist doordat je naar je man toe zo openlijk toegeeft dat je er geen problemen mee hebt zolang je er maar niets van weet, voor hem juist de drempel lager wordt om het ook echt te doen?
    Maar als je een open relatie hebt dan is dit dus juist geen punt.
    Hoe staat hij er andersom in? Dus als jij dit eens wil met een andere man?

14. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Het eerste wat in mij op komt: Ja tuurlijk! Logisch toch?

Wie wil nu niet weten dat hij bedrogen wordt? En dat ik het wil weten betekend niet dat het meteen over en uit is. Ik ben bereid te vechten voor mijn relatie. (Al ligt het er wel aan hoe lang het heeft geduurd en hoeveel vrouwen het waren)

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    De dag dat ie op een ander gaat en ik weet het is mijn vertrouwen weg.
    Dan kan ik of mijn job opgeven, hem 24 uur per dag schaduwen en achtervolgen tot op zijn werk toe.
    Of ik kan er mij bij neerleggen en het gedaan maken.

Ik zou bij elke halve minuut dat hij te laat thuis is hem wantrouwen.
    Ik zou bij elke vrouw die hij aankijkt hem wantrouwen.
    Ik zou elke moment dat hij op internet zit denken dat hij met andere vrouwen bezig is.
    Ik zou zijn telefoon de hele dag door willen beheren.
    Ik zou hem nooit meer "voor de fun" alleen laten buitengaan.

Sorry, daar pas ik voor. Dat vertrouwen komt bij mij dan echt nooit meer terug dan en het zou "ons" de rest van ons leven achtervolgen (want vergeten doe ik het echt nooit!).

Daarbij hebben wij hier héél duidelijke afspraken van vrij in begin. De dag dat we op een ander kruipen, weten we allebei hoe laat het is en dat het einde verhaal is.

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nou sowieso meer dan 31 dames niet, hier op zp. ;)

17. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Haha je hebt een punt :p
    Maar dat is dus mijn gedachte.

18. Manoya

Manoya Niet meer actief

Maar als jullie huwelijk en sexleven zo heerlijk is zou hij toch dat lolletje niet nodig moeten hebben.
    Ieder zijn ding, maar ik kan er met mijn kop niet bij en het klinkt echt heel minderwaardig naar je zelf toe. (In mijn oren)

Als hij het mij zou vertellen of ik kom er achter, ik zou niet weten wat ik doe, maar in ieder geval goed, heel goed, nadenken over ons huwelijk.

19. Mama tuttebel

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Precies dit dus. Ik ben één keer bedrogen en heb het hem toen vergeven maar dat gebeurt mij nooit meer. Ik heb hem nooit meer kunnen vertrouwen en als ik er nog aan denk hoe ik me toen voelde dag in dag uit....Nee dankjewel. Ik kan geen mooi weer blijven spelen als ze me eenmaal bedrogen hebben.

20. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Ik verbaas me over de hoeveelheid dames die dit niet wil weten.. Vreemdgaan vind ik respectloos, als mijn partner niet het respect kan opbrengen om mij trouw te blijven wil ik dat graag weten zodat ik actie kan ondernemen.

Deel Deze Pagina