Hormonentwijfel bij naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Nina Sanders, 20 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Wie zet mij even met beide benen weer terug op de grond? Ik twijfel opeens aan de naam die we hebben voor ons tweede zoontje. Dikke onzin, dat weet ik. Want het is voor ons dé naam. Bij mijn oudste kreeg ik op dit termijn ook twijfels. Omdat die naam al 8 jaar vast stond vond ik mijn getwijfel stiekem toch wel 'gek' en kon ik voor mezelf de hormonen makkelijk de schuld geven. Want ja, al 8 jaar was het voor ons de enige naam die we ons konden voorstellen. :)
    Nu twijfel ik weer. Zo stom. Ik wil niet twijfelen. Mijn man was de grote namen twijfelaar dit keer. Niet ik. Maar ik kan er niet van slapen 's nachts. De namen lijken toch wel erg op elkaar... weer een O naam. Wat vinden anderen? Wedden dat iedereen negatief gaat zijn.. mensen zullen de naam niet snappen.. Dat soort onzin. HELP. Deze twijfel vermoeit mij onnodig. o_O
     
  2. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.479
    3.336
    113
    Wat anderen vinden lekker boeiend. Jullie moeten het er over eens zijn en dan gewoon besluiten dat is hem en blijft hem:roflmao::roflmao:

    Die hormonen, ik kan vaak keuzes maken maar als ik zwanger ben echt dan kan ik dat gewoon bijna niet.

    Succes! Heb vertrouwen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Toch leuk jut en jul namen. T is toch vernoemd naar de kunstenaar?

    Ach zolang er nog steeds tweelingen worden geboren die fantasieloos tim en Tom heten (ik ken er 3 (!) ) kan o en o ook ;)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Neeeee!? Niet doen. Je was (bent) zo trots toen je dé naam eindelijk had en deze al deelde. Het is een hele mooie bijzondere naam.

    Ja het zijn beide O namen maar ze passen immers zo goed bij elkaar dat het zo moet zijn. Maar het is daarin tegen weer niet zo dat ze omdat ze zo passend zijn samen, de namen op elkaar lijken.

    Het zijn twee prachtige namen die beide iets speciaals hebben, net zoals de kleine mini mensjes bij wie de namen horen. :o:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Het zijn gewoon de hormonen die een loopje met je nemen. Geloof me als hij straks geboren is weet je direct weer zeker dat de naam klopt.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Jo913

    Jo913 Bekend lid

    14 mrt 2017
    751
    1.167
    93
    Niet meer twijfelen en gewoon bij die naam blijven! Is moeilijk haha ik weet precies hoe dit gaat:o: maar hoe enthousiast je schrijft over de naam en dat je niet kan wachten om m te gaan gebruiken zegt toch helemaal genoeg:roflmao:
     
    Nina Sanders en hummeltje5 vinden dit leuk.
  7. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.598
    13.151
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Dit.

    En het zijn geen twee namen in de stijl van Daan& Luuk, Tim& Tom of Kees& Koos ofzo dus lekker zo houden die namen :thumup:
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik heb het bij alle 3 gehad, echt de hormonen. Bij nr 2 overigens wel nog gewisseld want ik vond de naam opeens niet leuk meer en toen ik dat tegen mijn man zei vond hij dat ook haha. Jij vindt de naam nog wel leuk maar je twijfelt over de combi. Lekker loslaten, komt echt goed!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. loesje6

    loesje6 Bekend lid

    4 mei 2012
    884
    196
    43
    Lekker bij de naam blijven! Ik vind het echt een supercombi!
    Heel erg leuk! En die hormonen... tja, even heel vervelend, maar niet meer twijfelen!!!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dank voor de reacties :o:. Dit heb ik echt even nodig. Zelfs nu ook, lig ik weer wakker.. ga ik weer piekeren (over meer dingen hoor). Irritant is het wel. :confused:
    De naam blijft ook zeker weten staan!
     
  11. MDK

    MDK Bekend lid

    6 mei 2015
    644
    375
    63
    Vrouw
    Herkenbaar... en als ie straks is geboren en een week of 2 oud is, dan past de naam gewoon helemaal bij jullie zoontje!

    Ik heb ook nooit begrepen waarom namen van broertjes / zusjes bij elkaar moeten passen en tegelijkertijd mag t ook geen jut en Jul zijn... ga gewoon bij elk kind voor de mooiste naam! Natuurlijk denk ik ook wel eens bij namen van: ok, niet mijn keuze... maar dat hebben mensen zeker weten ook bij de namen van mijn kids... Mooi toch, dat er variatie is?

    Dus hormonen: blijf van de naam af ;)
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Haha! Idd. Go away :p
     
    MDK vindt dit leuk.
  13. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Lastig. Ik weet (in tegenstelling tot blijkbaar het halve forum:o:) niet welke naam jullie hebben gekozen. Maar zolang je geen andere mooiere naam hebt gevonden zou ik toch proberen dat gevoel naast je neer te leggen.
     
    Sado vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Haha, het gaat om piss.O (naast sit.O). Omgekeerd natuurlijk.
     
  15. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik vind dat een hoog Jut&Jul gehalte hebben maar als dit voor jullie DE naam is dan moet je die hormonen gewoon lekker negeren:D
     
    nizzie86 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.116
    15.624
    113
    Vrouw
    De naam van de buikbaby is prachtig :thumup:.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Gewoon doen! Onze drie kinderen heten nog net geen kwik, kwek en kwak. Maar ik ben super blij met de namen. Een naam vinden voor onze 4e vind ik nu wel errug lastig, maar dat ter zijde. Ik vind jullie gekozen naam goed passen bij de naam van grote broer en ook weer niet te veel het zelfde. Helemaal mooi!
     
    Kolibrie2 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Dit inderdaad.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Elouise

    Elouise Actief lid

    6 sep 2018
    132
    89
    28
    Vrouw
    In tegenstelling tot andere namen die beginnen met dezelfde letter, vind ik jullie namen echt niet teveel op elkaar lijken. Net als bv Alex en Arthur, is de beginklank van de namen écht anders (toch?). Niet twijfelen!!
     
    Nina Sanders en hummeltje5 vinden dit leuk.
  20. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Nina, effe normaal doen! Dit is gewoon dé naam! Laat dit topic sluiten en ga van je verlof genieten, gekke meid!
     
    xElles, hummeltje5 en Aries vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina