I need help! Nu al 33 weken en nog steeds geen naam! Ben getrouwd met een spanjaard, ik werk in Londen en we hebben een dochtertje die Gwyneth heet...Ik vind het zo moeilijk en we komen er maar niet uit! kreeg de tip om het hier te proberen...wat vinden jullie? Ik heb tot nu toe deze namen voor ene jongetje: Timothy, Sebastian, matthew, Thomas, Heath, geoffrey... ben benieuwd wat eruit komt...of iets totaal anders kan ook eh? gwyneth komt uit het welsh, was de vrouw waarop King Arthur verliefd werd, hij was getrouwd met Jennifer (lady guinevere) Mijn naam dus...in die richting kan dus ook? thanks alvast!
Ik vind het allemaal erg mooie namen, maar Matthew springt er wel bovenuit. Ik vraag me alleen af waar je kindje opgroeit, is dat in Nederland, aangezien bij je woonplaats Hilversum staat? Dan is het misschien makkelijker een naam als Timothy te nemen zodat je kan afkorten tot Timo of Tim. Ps waar ergens in Hilversum woon je? Ik zie bijna nooit plaatsgenoten hier
puur op smaak vind ik Matthew erg mooi. Past ook mooi bij Gwyneth vind ik. Misschien kun je een polltje opzetten met die namen, zodat mensen kunnen stemmen ? Ideeen verder heb ik zo snel niet...
Matthew vind ik wel mooi! (Manuela, ik kom zelf uit Huizen en ging veel uit in Hilversum, dus ben er ook wel bekend. Grappig! Bevalt het, wonen in H'sum?)
Ik zou voor Sebastian gaan. Dit omdat het gewoon een leuke naam is! EN omdat je deze naam op precies dezelfde wijze in het Spaans schrijft. Dit vind ik ook leuk aangezien je man Spaans is.
Van jouw namen vind ik Matthew de leukste. En als je van namen met een verhaal houdt wat vind je van Tristan? Ridder van de ronde tafel en van het tragische liefdesverhaal Tristan en Isolde. Het word de tweede naam van mijn zoontje vandaar dat ik het weet
manuela: dankjewel voor de tips! ik woon bij sportpark, tegenover de boeddha zeg maar, die kant op! en jij? inderdaad weinig gooise meiden op dit forum! Ik denk nu ook dat het matthew of sebastian wordt, ook vanwege wat er hier gezegd wordt, het veranderd niet in het spaans, handig voor de family in madrid! En matthew vind ik mooi bij gwyneth passen... echt superbedankt meiden! je hebt dan tenminste een andere input en andere beredeneringen, een frisse kijk op de zaak! Mijn man is trouwens helemaal happy, spanje kampioen! ik heb het geweten!zijn zoontje geboren in het jaar dat ze kampioen werden! na 44 jaar! hihi, gekke mannen toch!
tristan (van isolde) en thomas staan inderdaad ook in mijn top 5 van namen! hele mooie namen, nu tweifel ik weer! ik ga veel oefenen met hardop uitspreken, misschien helpt het! past het bij de typsich spaanse achternaam?
Ja het bevalt erg goed... niet gedacht dat ik hier zou aarden na mijn hele leven in Den Bosch te hebben gewoond Oh dat is echt vlakbij hahaha, ik woon in de astronomische buurt, zeg maar achter de K. Onnesweg. En Spanje kampioen inderdaad! Leuk voor je man Ontopic: Moeilijk he die namen... helemaal als je met een andere taal rekening moet houden. Maar Matthew vind ik echt superleuk, Tristan ook trouwens hihi..