Dean Jace Jax Kane Kean Devin/Devon James Vince Jack Josh Ryan Col(l)in Dat vind ik echt stoere namen..
Luuk Cas Storm Jim Scott Quint Kaj Kyler Stig - Stieg Brent Stan Mitch Lex - Alex Duuk - Duco Lev Jort Glenn Kim Xander - Zander Victor Boaz Evander Felix Ivar Kian Axel Denzel Oscar Kaemen Nivard Arvid Diaz Connor Kellan Iskander Tycho Mika Vico Lazlo
Mees werd genoemd, maar daarbij denk ik juist aan een sulletje. Grappig, dat verschil! Wat ik wel stoer vind: Finn Dylan Dave
Oh ik vind het zo moeilijk! Ik vind Jack een hele leuke en stoere naam...maar vriendlief vind dit niks. Hy vind Twan een leuke naam... ik weet het echt niet
Herkenbaar.. Zo zag ik net Jurre als suggestie voorbij komen en dat vind ik echt 1 van de meest nerdy namen ooit. Zo grappig dat verschil idd
Ja, Jack is heel leuk en stoer! Twan vind ik niet zo stoer... Lastig he! Hieronder nog een aantal suggesties: Alex Bing Bram Cas Dex Gijs Jens Jim Job Joep Jort Lars Lenn Loek Luuk Mats Max Mick Nick Niek Noud Otis Pim Raf Rens Rik Sil Sjoerd Stijn Ties Tijn Tim
Hoi!! Wij zijn ook op zoek naar een stoere jongensnaam en twijfelen nu tussen: Sven Jonne Tim Tim is weer lieflijk, Sven is erg populair dus zelf denk ik dat het Jonne wordt... Maar manlief is er nog niet uit.. We hebben gelukkig nog wat weekjes!
Ik heb gister een naam gehoord, en ik wist meteen, DAT WORD HEM!!! Hy staat hier niet tussen, want je hoort hem byna niet. Ik vind het echt een hele stoere naam!!! Ik ga hem hier ook niet zetten aangezien er ook bekende mensen mee lezen Oh en trouwens, manlief vind de naam niks...maar ik ben daar een beetje klaar mee aangezien hy alleen maar van die idd 'nerdy' namen houdt. Zoals Feiko, Hidde, Twan... Hy gaat er maar aan wennen denk ik dan maar zo. Onze eerste zoontje is vernoemd naar papa en opa (van zyn kant) en had ik dus ook niks in te brengen... Maar ik ben er dus uit