Geweldig zoveel positieve testen vandaag ineens! Ik heb, ja dom weet t, vroeg getest (dinsdag is nod) maar er kwam direct een licht 2e streepje, zien jullie hem ook??
Nou Jaira... Das een heeeel spannend testje Als ik heeeeel goed tuur zie ik wel wat.. Ik ga eens kijken of ik m voor je kan bewerken
Als ik heel goed kijk zie ik inderdaad een heel licht streepje, zou zeggen over 2 dagen nog eens testen.
Ow ik heb Lightroom wat ik gebruik om mijn foto's te bewerken (fotografie hobby enzo) kleine moeite hoor
Ik zie een streepje... hoef niet eens echt te turen... spannend hoor!! Overmorgen nog een testje wagen?
Bedankt voor het kijken meiden! Blij dat ik niet de enige ben die het ziet Truus, als ik lang naar je afbeelding kijk, begint t helemaal te draaien voor mn ogen lachen afbeelding!
Leuk te horen dat je niet hoeft te turen.. Zeker spannend ja! Ja, k ga zaterdagochtend nog een testje tegen aan gooien, ben benieuwd!
Hi Yotsuba! Wat een avond he?! Zo lief dat je m even bewerkt had voor me! Als ik me in kan houden... test ik morgenochtend weer. Hoe is t met jou deze morgen?
Hola! Nou zeg dat wel hoe voel je je nu dan, vriend/man lief al verteld of wacht je tot je het zeker weet? Ik voel me wel oke, nogsteeds roze slijmverlies zag ik net :\ dacht dat het weg was maar niet dus en een beetje een zeurend gevoel in my tummy. Lijkt alsof ik ongi wordt maar dat zou veeeelste vroeg zijn. Oh enne graag gedaan hoor !
Nou die vertel ik het idd pas als de test duidelijker is want die is er ook een beetje klaar mee die vage testen Ben heeel duizelig vanmorgen, gewoon eng soms bij momenten.. Dat kan ook je innesteling zijn he?!..Hoop het voor je!