Als maandstonden uitblijven

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dadine, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dadine

Dadine Nieuw lid

16 jun 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste,

Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen.
    Op 14 november 2008 ben ik bevallen van een zoontje. Mijn maandstonden zijn ong. in januari begonnen. Eerst had ik heel veel bloedverlies gelijk dat ge die altijd krijgt de eerste keer na bevallen.
    Na een tijd kwamen mijn maandstonden om de 2 weken. Nu al iets meer dan 2 maand zijn ze ineens stilgevallen en ben niet zwanger.

Mijn gynaecoloog had mij een lichte pil voorgeschreven omdat ik borstvoeding gaf wat ik nu nog altijd doe. Die pil hielp niet want ik bleef mijn maandstonden krijgen. Ik ben dan naar de huisdokter geweest maar die zei dat ik die pil moest blijven nemen omdat ik borstvoeding geef. Ik ben die blijven nemen maar omdat mijn maandstonden gewoon kwamen terwijl ik die pil nam neem ik die nu niet meer. Ik neem nu geen pil niet meer, enkel nog condoom.
    Ik ben ook geknipt geweest tijdens de bevalling. Bij het uitstrijkje in december scheen dat ik ook een infectie had maar moet er voorlopig niks voor doen. Ik had een blaasontsteking maar weet niet of dat de infectie is van het uitstrijkje.

Misschien blijven mijn maandstonden uit door die pil of die infectie? Ik weet het niet.

Dadine

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Dadine,

ik vind het lastig om je precies antwoord te geven omdat ik het ook niet weet. Het kan zijn dat je lichaam heftig op de pil reageert en door het gewissel van pil en het geven van BV niet meer menstrueert. Het heeft volgens mij niet met de infectie te maken, maar ik zou als het zo aanblijft toch weer eens contact opnemen met je huisarts.

Groetjes Brigitte

3. Dadine

Dadine Nieuw lid

16 jun 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het antwoord!

Gisterenavond is de menstruatie toch begonnen. Ik had wel felle buikpijn en en heb overgegeven.

Deel Deze Pagina