Hallo... Ik ben vrijdag 33 weken ver... En gisterenavond begon ik te hyperventileren (na een hevige discussie met mijn vriend)... En dit gedurende een hele tijd... Ik denk dat het dat is want had gevoel dat ik geen zuurstof kreeg en ademde heel rap door mijn mond en als ik uitademde, trilde alles van binnen... Heeft dit gevolgen voor ons kindje? En enige tips om te voorkomen of op te lossen? Ik had ook gevoel dat er een band rond mijn middenrif zat... Groetjes
Nog klein vraagje erbij (sorry)... Sinds paar dagen voel ik dat er precies een band rond mijn middel is (iets onder de borsten)... Heb ook regelmatig nu het gevoel dat ik moeite heb om te ademen... Is dit normaal? Alvast bedankt...
Hoi Noushis, die band kan met stress te maken hebben, maar ik vind wel dat je je vk even moet bellen omdat het ook iets zwangerschapsgerelateerd kan zijn. DUs zo meteen gelijk even bellen en overleggen. Verder kan een keer hyperventileren voor het kindje geen kwaad. Probeer goed op je ademhaling te letten en blaas in een zakje. Groetjes Brigitte