Iedereen piest toch achter gesloten deuren? Zou het andersom vreemder vinden. Als vrouw de mannentoiletten in moeten. waar ze allemaal zonder deur met hun leuter in hun handen boven de bak staan.... .
Ik vind het stom dat mensen dan raar kijken. Hij is toch met een kindje, dan is het toch logisch waarom hij daar is. Mijn man vind het trouwens ook vervelend om in een vrouwen ruimte te moeten verschonen. Het is idd discriminerend en heel erg achterhaald.
Is mijn nog niet zindelijke, bijna kleuterzoon dan wel welkom in het damestoilet om verschoond te worden? En tot welke leeftijd mag mijn kind mee als ikzelf moet plassen? Hij kan voorlopig nog niet buiten blijven wachten alleen, als hij dat ooit al kan.
Alsjeblieft niet! Ik weet niet of je wel eens op een herentoilet komt, maar die zijn vaak een stuk smeriger dan de dameswc. Laat die mannen vooral lekker hun eigen toiletten bevuilen, blijven de onze wat schoner
Ik had het idee dat die dingen heel vaak in een invalide toilet zitten. Maar wat een aanstellers, in sauna's zwembaden ed is meer te zien lijkt me. Daar zullen die vrouwen niet komen dan ofzo
Hier vorig weekend hetzelfde meegemaakt: ook in het zwembad twee omkleedruimtes voor ouders met kinderen: volgens het bordje op de deur een voor vaders met kinderen en een voor moeders met kinderen. Beide ook met omkleedtafel en -kussen (goed geregeld dus!). Kom ik op een gegeven moment met mijn dochter in het dameshok en staat daar een man met twee dochters. Sorry hoor, maar dan ga ik me dus echt niet omkleden in dat hok. Ik dus tegen die meneer gezegd dat dit een dameshok was en zijn antwoord was waar hij dan zijn dochters moest omkleden. Als ik even geduld had, was hij weg. Blijkbaar wilde hij zichzelf dan weer wel ergens anders gaan omkleden (stond in nog in badkleding). Maar ik ga echt niet in een dameshok staan wachten om me te kunnen omkleden omdat zich daar iemand bevindt die er niet hoort. Ben dus naar een klein hokje gegaan (mijn dochter kleedt zich al zelf om en dus op zich te doen, maar is wel krap altijd en daarom ga ik liever in het gezamenlijke hok). In mijn ogen ga je als ouder in het hok waar jij thuishoort, ongeacht het geslacht van je kinderen. Zeker als de kinderen nog klein zijn (zijn kinderen waren niet ouder dan 5 jaar). Mijn man was ook 1x alleen met beide kinderen wezen zwemmen (zoon en dochter) en heeft zich toen met allebei in het herenkleedhok omgekleed. En ja, ik zal dan wel preuts zijn. Ik heb dan ook totaal geen behoefte om naar een gemengde sauna te gaan. Maar wat betreft mannen die hun kinderen verschonen in de damestoiletten: geen bezwaar, je zit toch in een afgesloten hokje op het toilet. Er valt niets te zien. En ze moeten toch wat zolang de verschoongelegenheden meestal alleen in de damestoiletten te vinden zijn. Wat dat betreft is het bij de Duitse Raststättes meestal goed geregeld: een op zich staande (dus niet in dames- of herentoilet) verschoongelegenheid voor baby's, vaak ook nog met kindertoilet.
Bedankt voor jullie reacties, zijn wij toch niet zo raar. Ik ben ook voor verschoon plekken op heren toiletten, waarom zou dit alleen in dames toiletten moeten zitten. Wat betreft het omkleden van een man(of het omkleden van zijn kinderen) in een openbaar dames omkleedhok, zou het ook erg aso vinden als ik me omkleed en een man trekt de deur open om vervolgens zijn dochter om te kleden.
Hier bij zwemles hangen bordjes op de deur; omkleden in het hok horend bij geslacht van de ouder. Toch zit er meestal een man met dochter bij ons in t hok. Nou ja ik maak me er niet druk om, maar als je jezelf ook om moet kleden zou ik het niet fijn vinden. Verschonen moet gewoon kunnen in de dames wc, moet er maar een verschoontafel bij de mannen komen. Of zoals in Zweden veel gezien, een apart hok om te verschonen.
Dat is trouwens nooit mijn ervaring.. ik vind vrouwen zoveel viezer dan mannen.. Ontopic; ik vind het bizar. Als hij nou tegen de wasbak aan geleund staat en lonkt naar alles wat voorbij komt dan is het raar. In dit geval niet.
Vraag me dan toch wel eens af wat sommige vrouwen doen in t toilet dat mannen dus niet zouden mogen zien. Toiletgebruik is achter gesloten deuren enige wat mannen zouden kunnen zien is dat je je handen wast... Prachtig om te zien dat de mannen zorg dragen voor hun kids..
Dat hing er bij ons ook bij zwemles, maar de helft hield zich er niet aan. Tja, als je er als volwassene problemen mee hebt om je met mensen van het andere geslacht om te kleden, dan zijn er ook nog 40 hokjes ofzo om je om te kleden. Ik zie het probleem niet zo. Mijn dochter had het er toevallig laatst nog over, dat ze vindt dat er ook verschoonplekken in de herentoiletten moeten zijn, omdat vaders toch net zo goed verschonen en dat geen taak is apart voor moeders. Helemaal mee eens, of gewoon een apart verschoonhoekje of hokje.
Nou dit doe ik dus regelmatig als er bij de dames megalange rijen staan. Ik kan moeilijk ophouden,ahum. Jammer voor de mannen. Ik word er ook nooit op aangekeken alleen een buitenlandse man werd een keer HEEL ERG boos daarom. Hij was de toiletheer die het geld aanpakt.
Mijn ervaring is juist dat vrouwen VEEL viezer zijn. Bv boven de wc hangen met plassen en dan natuurlijk er naast, zelfs vrouwen die zo poepen en de hele boel onder schijten. Mannen gaan 9vd10 keer braaf zitten, scheelt veel smerigheid. En ik ben nog nooit gebruikte tampons tegengekomen op de vloer van een mannen-wc. Urine idd wel, maar dat ligt er bij de vrouwen dan dus ook door de mislukte pogingen tot hangend plassen. Ik heb heel wat toiletten kunnen vergelijken
Ik vind dat die vrouwen die hem boos aankijken vooral normaal moeten gaan doen. Het gaat hier om een baby. Je man staat niet in zijn blote kont daar, hij begluurt geen vrouwen en hij kijkt niet onder de hokjes door lijkt mij. Dan moeten ze een apart verschoningsgedeelte maken. Dat overdreven gedoe altijd. Tolerantie niveau is weer heel ver te zoeken.
Wat een onzin hoor. Mijn man zou ook gewoon naar de vrouwen wc gaan hoor om te verschonen. Overigens vind ik vrouwen ook viezer als mannen op de wc
Daarom verschoonde mijn man nooit de kinderen, hij liep liever naar de auto en deed het daar. Maar nog steeds als de meiden moeten plassen wil hij niet in het dames toilet komen en de meiden mee naar het heren toilet doet hij ook niet.... wat ik snap, vooral met de jongste niet... ik weet meteen waar ze het de rest van de dag over gaat hebben.... piemels! Heel veel piemels en dat gaat ze dan aan iedereen vertellen, vreemde of niet... ze heeft mannen gezien met blote piemels Ze wil zelf een piemel, al vanaf dat ze 2 jaar is en word nog steeds boos als ik zeg dat ze geen piemel heeft! Gelukkig zijn er altijd wel vrouwen in onze groep mee, bij ons in de groep is het een beetje een ongeschreven regels dat de mannen met de jongens naar de wc gaan en de vrouwen met de meisjes. O mijn interesseert het niet, mannen bij de dames