Als man zijnde terug slaan?

Discussion in 'De lounge' started by Rnate, Aug 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Triskele

Triskele Niet meer actief

Het verschil is dat je mijn man geeneens zou kunnen slaan al zou je het willen, die houd je al tegen voor het zover zou zijn ;) zoals een man hoort te doen (vind ik)

Ik ben blij dat de mannen op de aarde wat meer integriteit hebben als de vrouwen hier die vinden dat dat okay is.

Ik zeg niet dat je het als man hoeft te pikken, je kan je spullen pakken en weggaan zou ik zeggen maar je hoeft je niet te verlagen door iemand die minder sterk is als jij te slaan (maar goed ik ben denk ik sterkere mannen gewend ik ken geen enkele man die minder sterk of even sterk is als zijn vrouw ;) )

Ik vind slaan helemaal niet horen in een relatie trouwens maar zelfs als onze buurvrouw (noem maar iemand) het in haar kop zou krijgen zou ie haar nog tegenhouden en evt in de houdgreep nemen maar niet terugslaan, dat is gewoon zijn stijl niet, hij heeft vrouwen heel erg hoog staan (lange leve opvoeden door single mama :p )

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    3,396
    0
    0
    OV
    Terug slaan...

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Dat is toch jouw mening, en mijn mening is dat als MIJN man mijn slaat of IK sla mijn man, het klaar is dat is voor beide partijen heel duidelijk. Ik heb de behoefte ook nooit gehad en hij ook nooit. Als we mot hebben kan het echt wel hard tegen hard gaan en we hebben flinke mot gehad hoor wees niet bang (momenteel meer downs als ups) maar slaan niet Nooit!

4. marilouise

Miss perfect heeft een mister perfect!

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Natuurlijk! Wat is dat nou voor een gekke vraag, waarom zou jij je man wel mogen meppen en hij jou niet? Whahaha das wel heel makkelijk trouwens, kan je de halve dag van je aframmen "want je bent een vrouw" :p

Maar even serieus, je gaat je man toch niet slaan? Zoiezo niet, welke man dan ook, waarom zou je dat nou doen?

6. Triskele

anders was ik ook niet met hem getrouwd natuurlijk :p maar ik vind die bepaalde normen en waarden ook wel belangrijk ja, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hem te slaan daar ie veel te waardevol voor.

Ik denk trouwens als ik zoiets ooit zou doen dat ie mijn kont onder de koude douche zet om af te koelen, ik zeg niet dat ie niets mag doen maar zoiets zou ie zeker weten doen :p

7. knap

knap Niet meer actief

Krijg de kriebels van die perfecte huwelijke relatie.s. Denk toch te veel mee gemaakt dat er meer achter gesloten deuren voor komt dan menig mens denkt.

Kom dan zeker uit een verkeerd milieu, Dan de meeste van jullie.:)

Maar ben zeker niet asso hoor haha. Denk gewoon een roerig leven gehad van af uk. En het slechte voorbeeld gekregen hebben van uit mijn jeugd. Zal daar de kern liggen. Nee denk het niet. Als je volwassen bent maak je je eigen fouten. En keuzes. Je leert elke dag meer en meer.

Maar zal nooit beweren dat ik de perfecte moeder of vrouw ben.

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    En de vrouwen die t hardste roepen dat de man gelijk is aan de vrouw, schrijven nu dat t je niet mag terugslaan omdat t een vrouw is?!
    Hee, jullie willen in alles behandeld worden, verzorging voor de kids,huishouden, werk, dus nu ben je ook gelijk aan je man.
    Dus ja, terug meppen als je geslagen word door een vrouw, gelijke behandeling!

9. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Komt ie, mijn eerlijke reactie....

Man, vrouw, opa, moeder, maakt niet uit, je slaap elkaar niet. Punt!

Als ik mijn man zou slaan, mag ie van mij hard terug slaan.
    Als mijn man mij zou slaan, kan ie ook een klap terug verwachten!

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Nee, ze laten t perfect lijken. ;) dat is t fijne van internet, je kan je net zo mooi voordoen als je zelf wilt.

Ik niet, lees mijn eerste post in dit topic maar eens door.
    Ik durf eerlijk te zeggen dat mn man en ik elkaar wel eens gemept hebben (WEL 1X, niet dagelijks, of zo.....)

11. Triskele

Nou ik zie hier de meeste zeggen dat hun man terug mag meppen...

En voor mezelf ik heb nooit beweerd dat ik gelijk behandeld wil worden, ik ben blij met onze verschillen maar goed ik ben een ouderwetse trut dus dat scheelt.

12. marilouise

Ik ben ook echt niet perfect dat zeg ik niet en ik heb ook eerlijk gezegd dat als het nodig is onze zoon een tik op zijn billen krijgt, en ook eerlijk gezegd dat ik vroeger ook genoeg tikken heb gehad en geloof mij dat waren niet alleen tikken, maar mijn man en ik zijn er beiden heel duidelijk in slaan gebeurd niet gebeurd dat wel is het klaar. Ik wil dat ook niet, wij zijn gelijkwaardig in ons doen en laten. En dat is goed, maar perfect ben ik niet, is mijn huishouden, niet mijn kind niet, mijn man niet niemand eigenlijk! en vooral mijn huwelijk niet anders had ik wel een ander tekst onder mijn banner staan!

13. knap

knap Niet meer actief

Respect voor jou;) Ook voor je eerlijkheid.;)

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Zo ouderwets ben je toch niet?
    Dan hadden je kids wel Klaas en Mieneke geheten,;) :)

15. Chaii

Chaii Niet meer actief

Dus als je elkaar nog nooit hebt geslagen of jij alleen je man en je man niet terug ben je oneerlijk aan het reageren? Wat een onzin zeg.. ;)
    Ik kan heel eerlijk zeggen dat in mijn relatie van nu 8jaar er nog nooit geslagen, geschopt is of met spullen naar elkaar gegooit.
    Tjah, in sommige relaties gebeurt dat gewoon echt niet.
    Wel vind ik dat ik als vrouw een klap terug verdien als ik mijn man zou slaan en dat hij harder kan meppen heb ik maar rekening mee te houden dan.

16. Triskele

oja dus er is nog hoop hihi

Ach zolang we zelf happy met onze mannen zijn daar gaat het om, ieder zo zijn ding.

17. knap

knap Niet meer actief

;) Ik geloof je wel hoor. Kan je ook geloven dat je soms zo je eigen machteloos voelt dat je. Je partner wel die schop zou verkopen. Zo als in mijn geval. Ga niet vertellen wat er gebeurt was maar ik was gewoon echt woest op hem. Laat ik zeggen ons maand salaris ging weg via de gokkast. Probeer dan nog maar eens kalm te blijven. Dat lukte mij op dat moment gewoon echt niet was te kwaad. Had toen al onze zoon van toen een jaar of 2 oud en dan denk je van mijn hemel. We moeten onze rekeningen nog betalen eten ect.

We leven nu nog samen gelukkig op een lat manier. Los komen doen we toch niet van elkaar maar, Heb het voor me zelf wel veiliger gemaakt en vooral voor mijn kinderen. Dochter kwam er later bij.

Als je mij nu herkent door mijn schrijf wijzen dat kan kloppen.

Heb in het verleden een andere naam gehad. ( pnirmal)

Nieuwe ronden nieuwe kansen.;)

18. Ik denk inderdaad dat het afhangt van de reden van de klap die zij gaf. Als ze haar man slaat omdat hij de aardappels niet goed door heeft laten koken of z'n sokken niet in de wasmand heeft gegooid, ja euh, dan mag hij van mij terugslaan ;) Als hij vreemd is gegaan of haar een teringhoer heeft genoemd, om maar even iets te noemen.. Dan heeft hij het in mijn ogen gewoon verdiend.

Hier kan ik me overigens niet voorstellen dat we elkaar zouden slaan. Hij zou het bij mij sowieso niet kunnen, en daarnaast geeft hij me ook nooit een reden om zó door het lint te gaan dat ik wil gaan slaan.. Schreeuwen vind ik niet zo'n big deal, af en toe moet je je frustratie er gewoon even lekker uitgooien, maar slaan? Hmnee, in mijn ogen hoort dat in een goede relatie niet thuis..

19. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ja, ik vind van wel.
    Had je als vrouw zijnde maar niet moeten slaan.

20. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Jahoor vind wel dat een man dan terug mag slaan, je bereikt er misschien weinig mee door terug te slaan. Maar je bereikt er ook helemaal niks mee door je te laten slaan.

Share This Page