Als mn hoofd toch niet vast zat...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnnaCF, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Haha..allemaal helaas erg herkenbaar:D
    Lijkt bij mij nog wel erger dan bij de 1e
    Ik heb ook dat mijn langer termijngeheugen 'stuk' is...als ik wat moet bedenken van vorig jaar..van sommige dingen..geen idee!
    Na de 1e zwangerschap is het weer over gegaan, maar duurde wel even;)

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar ! :-D

3. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ooooo ja ik ook heerlijk topic dit :p

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38

Geweldig!:D

5. Ja, héél herkenbaar. Dan open ik google, maar heb ik geen idee meer wat ik precies op ging zoeken.. Ik maak de laatste tijd ook echt belachelijke spelfouten, terwijl ik daar normaal gesproken juist zo op let.. Ik typte laatst zelfs een keer 'ligt' in plaats van 'licht'.. :$

Oh en, mijn telefoon ligt sinds afgelopen maandag in brabant, bij m'n moeder.. ;)

6. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh, zo herkenbaar!! Minutenlang zoeken naar iets dat ik in m'n hand heb. Of een afspraak maken, niet opschrijven en echt compleet verbijsterd zijn als iemand me dan wijst op die afspraak: ik weet van niks???

Mijn man behandelt me nu tijdelijk als dement, omdat ik gewoon niet betrouwbaar ben in dingen onthouden hahaha. Schat, wil jij even eitjes voor me koken voor de lunch? Ja hoor, doe ik meteen ff! Waarop hij later thuis komt en sip naar het aanrecht staart waar dus géén gekookte eitjes liggen.... eeh, sorry;)

7. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Heerlijk feest van herkenning dit. :D

Bijna net zo leuk als de uitspraken van je partner of de memorabele bevallingsverhalen. ;)

8. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Vandaag ook! Ik zou het pak van mijn man naar de stomerij brengen. KLaar gelegd, al opgepakt, bedacht dat ik toch naar de wc moest, teruggehangen en vervolgens vergeten! Kom ik dan op mijn werk achter.

Ook mijn fruit en brood was ik vandaag vergeten. Uhhhh irritant zeg!

9. Jon

Jon Actief lid

15 aug 2007
    192
    0
    0
    Hihi.. Ik stapte van de week m'n auto in na werkdag en kwam er toen achter dat ik m'n theekopje nog in m'n handen had.. M'n kluts ben ik echt kwijt, ja!

10. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

blijkbaar ben ik mn gevoel voor ruimte gewoon kwijt. alsof ik et meer kan sturen ofzo.

Mijn ouders kwamen vorige week m'n wandelwagen brengen dus ik rij hem de hal binnen, bonk deurpost probeerde em de hal van de berging in te sturen pok en na 3 keer steken stond hij in de berging. Je had dat gezicht van m'n pa moeten zien hahaha.

Zelfde met het karretje van de supermarkt meestal staat die achter me bij de lopende band en als hij leeg is dan rij ik hem langs me maar dat past nu dus blijkbaar niet meer. Zat ik bijna klem haha

Kom ook vaker een deurpost in m'n huis tegen dan ik zou willen. Terwijl die er echt al vanaf het begin zo staan.

Ben echt een kluns geworden.

11. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ook herkenbaar! Twee weken terug m'n scheen tegen de tafel gestoten. En net weeeeerrr op precies dezelfde plek. Of ik neem in m'n loop complete stoelen mee...ehmm...

12. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Ik ga mijn pincode opschrijven en wel nu haha dat is precies een actie voor mij mijn pincode vergeten..Sorry hoe erg ook vond dit wel het mooiste voorbeeld van allemaal je postcode als pincode hihi

13. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0

Dan moet m'n vriend ook zwangerschaps dementie hebben hahahaha ;)
    We waren laatst wezen shoppen en hij had mijn pasje en wilde afrekenen
    Tikt i tot 2 x toe de pin van z'n pa in:cool:
    Heb t toe maar zelf gedaan voor dat ik er niets meer mee kan hahaha :D

14. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland

Hahahahhahahahahah hijs mede zwanger arme man ook last van hormonen..

15. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahahaha, vreselijk dit! Maar zoooo herkenbaar! Mijn vriend vroeg van de week nog of dit de hele zwangerschap zo bleef. Ik heb hem van te voren voorbereid dat hij mijn verstand is tijdens de zwangerschap...voor hem de eerste, voor mij de derde. Bij de eerste twee wist ik de weg naar huis niet meer. Heb echt uren lopen!

Tot nu toe ook al gekke dingen uitgehaald en vergeten, maar gelukkig heb ik mijn huis tot nu toe kunnen vinden :).

16. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

T is weer zo ver hoor.
    Was al weeeekem m'n saver pas kwijt(ondergrondse container) maar ik wist 100% zeker dat hij nog in huis lag. Dus wilde geen nieuwe kopen.
    Inmiddels liggen er op m'n achterbalkon al 6 vuilniszakken :$ en vond het nu echt te erg worden en had ook al een paar x de pas van de buurman geleend.

Vrijdag toch maar naar de gemeente gegaan en een nieuwe betaald en aangevraagd. Schuif ik net wat spullen onder m'n bed vandaan om te zuigen en wat vind ik daar. M'n saverpas. Grrrrrrr

En ik wist het. Als ik een nieuwe koop vind ik em! Met m'n voorgevoel is in elk geval nog niks mis :D

17. Toen ik ging verhuizen, kwamen er 4 Saverpassen tevoorschijn :D Ligt dus niet altijd aan de hormonen :p

18. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Oh vreselijk maar herkenbaar!
    Hier altijd supergoed geheugen gehad maar nu regelmatig woordvindingsproblemen. Best lastig bij vakantie spullen inpakken "schat waar is dat ding", welk ding, "ja dat ene ding dat we nodig hebben voor euhhhh". En iets aan t zoeken zijn en niet meer weten wat!!! Had niet verwacht dat dat bij 16 weken al zou zijn...wordt nog wat!

19. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik was al weken m'n zonnebril kwijt :(
    Ondertussen ook n nieuwe gekocht
    Kom ik m vandaag tegen.
    Waar? In de auto van m'n ouders in de stoel van de bijrijder (rug leuning heeft n vakje)
    Heb nog steeds geen idee hoe dat ding daar terecht is gekomen ;)

Deel Deze Pagina