Hallo allemaal, Mijn naam is Suzanne, ben 30 jaar, 5,5 jaar getrouwd (en al bijna 12,5 jaar samen met mijn lief) en na 3 jaar mmm eindelijk zwanger van ons eerste kindje, een zoon! Ik woon in Vlissingen en werk als meewerkend leidinggevende op een verpleegafdeling in het ziekenhuis. Verder hebben wij nog 2 hondjes in huis, 2 Franse bullies. Al een tijdje lees ik mee hier op het forum, maar nu de bevalling dichterbij komt (uitgerekend op 4-11, maar ik word ivm zwangerschapsdiabetes al met 38 weken ingeleid....) en ik nu de dagen thuis mag zijn door het verlof, komen er nog meer vragen en onzekerheden. Dan is het fijn om op een forum als dit je vragen neer te leggen en tips en trucks te mogen ontvangen van ervaringsdeskundigen. Lieve groetjes, Suzanne
Hoi Suzanne, Wat onwijs spannend, en wat gaaf dat je eindelijk zwanger bent geworden. Het is jullie gegund hoor, na zo'n lange tijd.....dat wordt extra genieten straks. Ik ben ook zwanger van de eerste, maar moet nog even wachten tot februari. Het is zo gek om die buik te zien groeien....of met mijn man in een babyzaak te staan..... Groetjes!