Lieve mensen, precise drie weken terug heb Ik een miskraam gehad bij ongeveer negen weken. Ik heb precies een week gebloed daarna was het over net als alle zwangerschapskwalen. Nu heb ik weer een bloeding, het is niet heel veel vooral donker met kleine stolstels. Ik vind het erg vroeg voor mijn ongesteldheid maar het zou natuurlijk kunnen. Nu vind ik het alleen zo raar dat ik nog steeds een dikke positieve zwangerschapstest heb. Ik snap er helemaal niets meer van. Ik heb al van alles gelezen over miskramen die niet volledig zijn of innestelings bloeding maat ben er niet wijzer van geworden. Iemand hier er ervaring mee met drie weken na de miskraam opnieuw bloed en een dikke postieve zwangerschapstest?
Ik heb zelf een hele zware bloeding gehad op 13 dpo (als ik het me goed herinner), deze heeft zo'n 5 dagen aangehouden (incl. stolsels), ik dacht dus dat ik weer was begonnen aan een nieuwe ronde. Op CD6 had ik vol verbazing een positieve ovulatietest en wat bleek de volgende dag, IK WAS GEWOON NOG ZWANGER. VK gebeld en die dacht dat de bloeding op 13DPO een VMK is geweest, testjes bleven echter donkerder worden. Na ongeveer 2,5 week echo gehad en er klopte een hartje, zie banner Ik hoop voor jou dat je (nog steeds) zwanger bent!!
Oja, ik heb tot week 9 ook nog verschillende bloedingen gehad, kwam door een hematoom in mn baarmoeder (bloeduitstorting) Kan ook gewoon een goed doorbloede baarmoedermond zijn.
Zwanger ben ik volgens mij niet. Bij de echo van de vk was niets meer te zien behalve bloed en slijm zeg maar. Ik vind het gewoon zo apart dat mijn hcg niet lijkt te dalen en ik nu weer bloed nadat het twee weken is gestopt. Natuurlijk hoop ik op een nieuwe zwangerschap maar vind het bloeden veelste eng en weet niet waar het vandaan dan komen.
Als je zekerheid wilt zou je je VK kunnen bellen voor een echo. Ik had ook 3 weken na mijn MK een dikke vette test en ik bleek zwanger te zijn (geweest) van een 2-ling. Helaas bleek het alsnog niet goed te zijn. Ook na de curretage heb ik een positieve test gehad, maar die was niet superduidelijk meer.
Als er nog teveel weefsel zit blijft je lijf denken dat je zwanger bent. Hcg uit je lijf duurt ongeveer net zolang als dat je zwangerschapsduur was.. Maar ik denk dat t n teken is dat je bm nog niet schoon is van stolsels Misschien ff medicatie nodig. ( herken je verhaal namelijk) Sterkte
Bloedtest laten doen voor HCG en of het afneemt. Ik heb een bbz gehad en had daarvoor mijn menstruatie gehad ( dat dacht ik toen).
Heel erg bedankt voor de berichten. Net even de vk gebeld en volgens haar is het gewooon mijn menstruatie ondanks de hormonen volgens haar moeten die nu hard gaan dalen al kan het nog zes weken na de miskraam in je bloed blijven. Ben nu toch wat geruster.
Wat naar, die onzekerheid! Ik begreep van de gynasecoloog dat het kan dat het bloedverlies van de miskraam met tussenpozen komt, al was dat mij niet het geval dus geen ervaring. Het klopt ook dat het hcg nog een tijdje in je bloed zit, en dus nog lang een postieve zwangerschapstest kan hebben. Daarom wordt aangeraden om eerst een menstruatie af te wachten voor je opnieuw begint, al is dat medisch gezien niet noodzakelijk. Sterkte!