Als omaatje van 90 nog op dit forum?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chipske, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik ben 32, bijjjjjjjna 33, maar nu nog 32 :D

Als ik bevallen ben kom ik hier vast weer minder....:)

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    25 en was niet van plan het forum vaarwel te zeggen, veel te gezellig hier. Heb overdag niet veel mogelijkheden om op pad te gaan (geen auto en met 2 meiden in de trein gaat af en toe wel maar zie ik ook niet vaker zitten wat ook financieel niet echt ideaal is) en hier kletsen maakt het gezelliger om thuis te zijn. Als ik ff in de put zit kan ik mn ei direct hier kwijt en hoef ik niet op manlief te wachten tot die thuiskomt...

Ik zie mezelf hier als oudje echt nog wel posten.... Gezellig!!

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik ben nu 20 bijna 21 en ik post hier al vanaf mijn 16de. Ik zie me zelf niet zo gauw weg gaan hier!

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik ben 34 en ook nog actief op het forum. Ik heb 2 kindjes en meer komen er ook niet. Een kinderwens is dus niet meer aan de orde, eerder de andere kant (lees overgang). Maar toch blijf ik hier lezen zolang ik me er prettig bij voel.

5. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik ben 21! En ben nu bijna een jaar actief hier.

Ik vind dit echt een uitkomst! Veel tips&adviezen. Doordat ik nog studeer en vrij jong ben, ken ik in het echt bijna geen moeders van mijn leeftijd.

6. Hoi ik ben 26 lentes jong,
    Sinds ik bevallen ben lees ik meer dan dat ik post maar vind het nog steeds heel gezellig hier.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben ook 26. wilde altijd op mijn 25ste moeder worden en dat heb ik nét gehaald :)

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik ben er 22.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ben 26 en ook al een tijdje actief hier!

10. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hier een middenmootertje volgens mij.
    Ik ben 27.

11. nicole26

nicole26 Niet meer actief

29 en ben nog niet van plan om te vertrekken hoor ;) Heb nog een peuter rond lopen en de lounge en clubs vind ik ook nog leuk om te lezen hoor .. ik lees hier al zo lang dat ik het helemaal gewend ben , als ik de computer start is het eerst hyves , zwangerschapspagina en dan msn , haah ..

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hier 22 en ben alweer 2 jaar actief op ZP... Gaat snel! Ben ook nog lang niet van plan te stoppen, we willen volgend jaar toch wel voor een 2de gaan!

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik ben 27 en ga voorlopig ook nog niet weg hoor ;)

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik ben 26 en blijf voorlopig ook nog wel ff plakken hier

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben 23 en al een aardige tijd actief op dit forum. Voorlopig ben ik hier nog wel te vinden, zeker omdat er hopelijk ooit een tweede bij komt.
    Maar ik denk, als de jongste een jaar of 3, 4... misschien 5 is, dat je dan wel steeds minder aansluiting vindt bij de topics. Misschien dat ik dan nog lekker in de lounge kan kletsen, maar ik zal dan denk ik een stuk minder actief worden.

16. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik ben 21..en vind het leuk om op dit forum te zijn veel handige tips en in de toekomst gaan we nog voor een 2e..

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Vuurmeisje, wat knap dat je hier dan toch kan blijven lezen en schrijven. Ik heb diep respect voor je, omdat je zo eerlijk over jezelf praat. Ik vind het knap van je, dat je van jezelf en je man durft te zeggen, dat jullie (nu) nog geen stevige basis hebben voor een kind.
    Ik hoop dat je man je burn out kan overwinnen, en jij je sterker gaat voelen, zodat jullie toch aan kindjes mogen beginnen.
    Sterkte en een dikke knuffel voor jou!

Ontopic:
    Ik ben nu 26, en ik ben ook alweer een tijdje hier. Heb wel een tijdje minder geschreven, toen ik een mk met nare gevolgen heb gehad. Kon het toen niet opbrengen om hier te komen, maar toen ik zwanger werd van Kenji, was ik hier niet weg te slaan! :D
    Ik ben dan ook echt wel verslaafd aan het forum. Als ik de pc opstart, is het eerst Hyves, en daarna meteen Zwangerschapspagina. :D

18. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik ben 29 ben weer opnieuw actief. Toen mijn dochter geboren was ben ik steeds minder actief geweest en daarna een zeker een jaar niet. Maar toen het weer begon te kriebelen heb ik de site weer snel gevonden!

19. 4days

4days Niet meer actief

Hier 22, en we gaan voor de 3e... :D

20. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier

Deel Deze Pagina