Aangezien ik niet echt weet waar ik dit moet plaatsen, doe ik het hier maar even. Aangezien ik niet meer zwanger ben en het ook niet over kinderen gaat. Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen dmv een keizersnede. Hiervoor kreeg ik een ruggenprik, deze wilde echter niet goed lukken. De anesthesist zat behoorlijk heen en weer te zoeken en porren wat echt heel veel pijn deed. Ik voelde ook dat er vloeistof uit mijn rug kwam, dit was dat spul wat uit je rug komt, ruggenmerg/vloeistof? Ik was verdoofd maar voelde de pijn alsnog, daarna zat hij uiteindelijk maar het duurde heel lang voor ik eindelijk goed verdoofd was. Met mijn oudere zoon kreeg ik ook een ruggenprik, die zat in 1x goed en dat was echt zo'n BAM gevoel, werd warm en weg was het gevoel in mijn benen. Ik heb de dagen in het ziekenhuis en in de kraamweek behoorlijke hoofdpijn gehad door het ontsnappen van die vloeistof, alleen nu heb ik bijna 4 weken later ook nog best veel pijn in mijn rug op de plek van die prik. Die pijn die ik toen met het zetten en gezoek voelde, voel ik dan ook. Vooral als ik voorover buk om bijvoorbeeld de was op te hangen of als ik ga liggen in bed op mijn rug. Ik vroeg me dus af, herkennen mensen dit? En hoelang heb je er last van gehad? Is er nog iets speciaals gebeurd? Ik heb aankomende donderdag een gesprek met de anesthesist hierover, maar vroeg me het nu eigenlijk al af
Ik kan me wel herinneren dat ik ook nog wel wat napijn had na de ruggeprik op die plek. Bij mij was ie wel goed gezet (epiduraal). Als het echt veel pijn is, lijkt me dat niet goed. Ben benieuwd wat de anestesist zegt.
Was volgens mij een soort druk en soms een beetje krakerig gevoel op die plek. Kan het me niet zo goed meer herinneren, is al bijna 5 jaar geleden
Okee hmm, ja dat krakig idd, maar het doet gewoon zeer. Echt zo'n schok gevoel alsof die zenuw klem zit ofzo.
Hier ook lang last van de plek waar de prik gezet is. Bij mij is hij ook een keer of 4 geprikt voordat ie goed zat. Ik had er vooral echt last van als ik mijn rug hol maakte of op mij rug lag, dan kon ik precies aanwijzen waar het zat en was het net of ik een enorme schop in mijn rug heb gehad, zo beurs voelde het. Ik heb het aan de gyn en de fysio gevraagd, en ze zeggen dat het botvlies beschadigd is en dat dat een kwestie van geduld is voor het over gaat. Hier gaat het nu steeds beter en ik heb er weinig last meer van, alleen nog wat gevoelig. (mijn uk is nu een goede 3 maanden...) Sterkte ermee, het is echt een rotpijn
Hoi, Nou ik ben inmiddels geweest en die zei idd ook dat mijn botvlies geïrriteerd was. Door al dat porren en prikken kwam dat zei ze. Kon ook nog wel een paar maanden duren. Het is idd echt rotpijn, echt venijnig bah.