28 graden in huis!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Daantje57, Aug 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    We hebben een kleine van drie weken oud en het is echt zo warm in ons huis. Alle slaapkamers zijn 28 graden of warmer... dat is volgens mij eigenlijk veel te warm voor een kleintje.. iemand tips?

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Hadden wij ook rond de geboorte van dochterlief, en nu weer. Baby vindt t niet per se vervelend, is couveusetemperatuur! Alleen een dunne romper aan en slapen onder n hydrofiele luier overdag of luchtig gedrapeerde badcape s nachts, verder hebben wij niets aangepast. En wij hebben haar lekker buiten gezet en ook gewoon in de wind, ging hier probleemloos maar ik weet niet of dat alleen maar geluk is gweest of d at t echt verstandig was... Ik denk altijd maar dat er genoeg plekken ter wereld zijn waar t altijd zo warm is.

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vaak genoeg laten drinken! En bij bv niet te dicht tegen je aan leggen, maar een hydrofieldoek ofzo ertussen. Misschien n ventilator om de lucht te laten bewegen? (niet op de baby gericht)

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Lastig hè? Wij hebben hier een mannetje van 8 weken en die slaapt nauwelijks zonder pacco inbakerdoek, maar daar is het veel te warm voor. Nu ligt ie in de puckababy, die is iets luchtiger. Nou ja, nog een dag of 2 en dan koelt het weer wat af.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

Dec 4, 2010
    3,268
    1,031
    113
    Zuid-Holland
    tuurlijk is28 gr eigenlijk te warm, maar ja....je kunt er nu niets aan doen! idd genoeg laten drinken, lekker luchtig gekleed maar niet op de tocht laten liggen!

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    :$
    Hier ligt ze gewoon lekker in dr box met enkel n pamertje aan hoor, tis dat dat moet, anders had ze gewoon in dr blootje mogen liggen.
    We hebben in tussentijd dat ze beneden is airco in haar kamertje aan, maar veel helpt t niet.. gewoon hopen dat t snel afkoelt;)

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier ook alleen een luiertje aan.

8. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    bedankt voor de reacties! Gelukkig is het vannacht 2 graadjes koeler :)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier is 't ook 28 graden boven, beneden 26. Wij hebben er echt geen enkele moeite mee, dochter ligt in romper + pyamabroek te slapen en zoonlief ligt in romper, shirtje lange mouw en lange broek onder een dekentje op mn schoot te slapen want hij voelde serieus koud in zn nekje. Ik vind 't zelf echt niet "te" warm, het is gewoon warm. Lekker! In een lauw bad voor bedtijd en in elke fles wat extra water, extra fruit aanbieden... En op tropenrooster!

10. Bilou

Bilou Bekend lid

Oct 29, 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde. Hij is net drie weekjes en 28 graden is het hier. Ligt gewoon in een romper snachts en overdag een luier of luier en romper.

Ik merk wel dat hij nu vaker drinkt. Moest hem vandaag haast elk uur aanleggen. Hij zweet zich ook rot.

Ach paar daagjes maar. Dan is het zo weer afgekoelt.

Share This Page