kinderhomeopaat?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by debbyvb, Sep 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debbyvb

debbyvb Actief lid

Apr 26, 2007
    101
    0
    0
    rotterdam
    hallo,

onze zoon is 9 maanden en is een heerlijk mannetje.. hij is alleen erg erg actief, onrustig, snel verveeld en wil eigenlijk continue worden beziggehouden, de box is al heel lang geen optie meer. Op zich is dit allemaal nog prima te handelen maar omdat hij zo onrustig is is slapen wel een klein probleempje... In slaap vallen en in slaap blijven is een hele onderneming. We hebben veel regelmaat dus daar kan het niet aan liggen. Nou hoorde ik via via dat het misschien een optie is om homeopatische middelen te gebruiken zodat hij van 'binnenuit' wat rustiger wordt. Nou wil ik hier liever zelf niet mee 'expirimenteren' dus ben op zoek naar moeders die hier ervaring/tips over hebben. Helpt het ook echt?
    Op zich gaat slapen overdag redelijk goed, hij slaapt 's ochtends meestal een uurtje en dan na de boterham 1,5 a 2 uur (als hij thuis is) Hij gaat ook twee dagen naar de creche en daar slaapt hij HEEL slecht, soms maar 2 x een half uur op een dag, met als gevolg dat hij 's avonds en/of 's nachts heel onrustig is.. ook op de creche van alles geprobeerd, maar hij is te snel afgeleidt en reageert heftig op prikkels..
    ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    alvast bedankt!

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Als mijn zoontje erg onrustig is door tandjes of een drukke dag, heb ik Kindival tabletjes van Vsm in huis. het mag vier keer per dag, maar ik geef alleen een tabletje voor de nacht. geeft meestal net dat zetje om rustig te kunnen slapen. ik doe het nooit langer dan drie nachtjes achter elkaar. maar hij reageert er goed op. op de site van vsm kun je er meer informatie over vinden. groetjes.

Share This Page