Gezocht kindvriendelijke camping in frankrijk.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by angel11, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel11

angel11 Lid

Oct 12, 2006
    99
    0
    0
    Breda
    De titel zegt het al wij willen volgend jaar in het voor of na seizoen een stacaravan huren op een kindvriendelijke camping in frankrijk.
    Ik heb al op internet zitten surfen, maar er zijn er zoveel.

2. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    hoi angel,

waar precies in frankrijk wil je op vakantie, noord, zuid?

Wij zijn afgelopen jaar naar zuid frankrijk geweest, le paradis, in de dordogne. Het was echt geweldig en ons zoontje van 3 heeft zich kostelijk vermaakt. Een grote speeltuin en drie zwembadden voor elke leeftijd, een babybad, een middelbad en een diep bad. Ook werd er genoeg voor de kinderen georganiseerd en de stacaravans waren geweldig, heerlijk met arco.

Ik zal de link hier neerzetten, maar ik weet niet of het mag. Mods als het niet mag dan moeten jullie hem maar verwijderen ;)
    http://www.le-paradis.fr/nl/acces-dordogne.htm

volgend jaar gaan wij ook zeker weer.

groetjes
    conny

3. angel11

angel11 Lid

Oct 12, 2006
    99
    0
    0
    Breda
    Hoi Conny,

bedankt voor je reactie.
    we willen omdat het de eerste keer voor ons is ongeveer 1000 km rijden.
    de camping ziet er goed uit ik zal de site zeker bewaren.

4. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Ik lees mee..
    ben erg benieuwd...
    Wij zijn al aan het kijken voor volgend jaar;)
    we willen ook zo rond de 1000km..

5. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Wij zijn naar een camping van Eurocamp/Petit Paradis geweest. Zie www.petitparadis.nl.
    Onze camping was minder dan 1000 km rijden en ligt in de Loire streek. Hij heet Parc des Alicourts en is ideaal voor kleine kinderen.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Wij hebben in de Vogezen op een kleine camping uit de ANWB-gids gestaan, ze hadden ook stacaravans. Was echt heel leuk.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,241
    7,283
    113
    Female
    Brabant
    Wij zijn dit jaar naar camping le Pommier geweest, in de Ardeche: http://www.campinglepommier.net/hol/default_hol.htm

Wij gaan er misschien over een paar jaar naar terug Ze hebben animatie 's avonds van 19:30-20:00 (vind ik zelf zo leuk! Is zeg maar een soort standaard animatie met liedjes die ook andere campings/vakantieparken gebruiken) en een kidsclub ('s ochtends bij het zwembad). De kinderboerderij die ze hebben is ook heel erg leuk. Ze hebben er stacaravans, chalets en tenten van vacansoleil. Wij zijn met onze eigen tent geweest en Eva is voor het meeste nog te klein natuurlijk, maar de kinderboerderij vond ze erg leuk. Ze hebben ook wasmachines en een droger, daar was ik er blij mee, om de dag gewassen en gedroogd (het weer zat niet echt mee, dus buiten hangen geen optie ;)).

Share This Page