Ik twijfel een beetje over deze ovulatietest Ik heb net pas getest (19:00) & mijn urine was lichtgeel maar ik kon niet eerder ivm werk. Wat denken jullie?
Ik vind hem ook positief, ik heb ook geen knallers, maar wel een eisprong. Zou er gewoon voor gaan! Veel plezier.
Ik vind hem ook positief...als ik m'n ei heb knallen mijn testten ook niet en zijn ze ook meestal zo...t kan iig nooit kwaad om t gezellig te maken...in t ergste geval koet je morgen nog een keer als je test dan donkerder zou zijn Veel plezier
Vanochtend weer een testje gedaan maar die was negatief dus ik denk dat het hem toch was of dat hij vanacht knalde dat kan ook. Maar het is nu wel zo dat wij het gisteren niet gedaan hebben mijn vriend was pas heel laat thuis we hebben het wel eergisteren avond nog gedaan als ik het vanavond doet als hij gelijk thuis is (6 uur) is dit te laat?
Bij mij werden de testen ook niet heel veel donkerder dan dit en toch hadden de ovulatietesten gelijk! Zie het resultaat van één cyclus serieus ovulatietesten gebruiken in mijn banner! Toitoitoi
Zo was die van mij gisteren ook en net als jij twijfels. Zonet weer eentje gedaan en die knalde nog meer.
Bloem ik zou er nu nog eentje doen want bij mij zijn ze sochtends en savonds altijd veel lichter dan in de middag!