Hoe laat gaan de kids van jullie in bad en gaan ze daarna gelijk naar bed of mogen ze nog even spelen? Wat zijn de tijden bij jullie?
Liam gaat om half 6 in bed tot 6 uur. Dan komt hij altijd een half uur knuffelen en om half 7 gaat hij slapen
19.00 in bad om de dag en daarna voorlezen en naar bed Als ze niet in bad gaan is het meteen naar bed na het voorlezen
En als jullie b.v. het haar wassen van jullie kind (dochter lang haar), hoe doen jullie dat dan. Met nat haar naar bed?
Inderdaad met nat haar naar bed, probeer het wel zo goed mogelijk droog te maken en soms in een vlecht (maar dat wil Eva niet altijd )
Ja met nat haar naar bed. Fenne heeft lang haar en het is best dik... droog het zo goed mogelijk af. Nooit gemerkt dat ze er last van heeft om met nat haar naar bed te gaan en ook geen klitten ofzo...
hmm vroeger deed ik mijn haar altijd in een vlecht als ik het savonds waste. Was het vaak nog niet helemaal droog sochtends maar wel klitvrij maar ik neem Anne vaak mee onder de douche sochtends. zeker nu het wat kouder is. zomers speelt ze vaak in de tuin, in het zand.. dan word er gewoon gedoucht voor bed Verder ligt het qua bedtijd een beeeetje aan hoe laat we thuis zijn.. maar vaak is het vrij kort na het eten al omdat we regelmatig pas rond 6/7 uur eten.
Isabella gaat rond half 8 naar boven en dan in bad. Dat duurt meestal 15 minuten. Eerst zeep ik haar in en was haar haar. Dat duurt 3 minuten. De rest gaat ze spelen. Om 8 uur naar bed ongeveer. kan ook weleens kwart over worden. Ik doe altijd een vlecht in haar haar als ze gaat slapen. Ook als het niet nat is. Dan kamt het beter de dag erna.
Hier om rond 18.45 in bad (om de dag, anders nog even spelen en rond 19.15 pyjama aan), dan nog naar beneden, beker melk drinken en voorlezen en rond 20u naar bed. Soms weleens 20.15 maar zelden later, ze slaapt dan tot 7.30.
Hier om 19:00 a 19:30 in bad,en daarna lekker voorlezen en naar bed. Jinthe heeft ook erg dik haar,dus ze gaat ook met nat haar naar bed,want ik krijg het niet altijd helemaal droog! Wel zeg ik altijd even hoofdje omhoog,en dan haal ik de haren naar boven zeg maar uit haar nek,zodat ze er geen last van heeft..
Ik zelf vind het vies om met nat haar naar bed te gaan, ook omdat het kussen dan toch ook nat woord en gaat ruiken of is dat niet zo? Bij onze dochter is het ook nooit helemaal droog... en het vlechtje is idd. een goed idee.
hmm het is me nooit opgevallen dat het vies ging ruiken.. maar ik heb nog steeds een hekel aan natte kussens vaak werd ik er snachts wakker van en draaide dan mn kussen om.
Rond half 7 naar boven, lekker in bad. Rond 7 uur/ kwart over 7 liggen de meisjes in bed. En nat haar fohnen we gewoon even droog.
Hier om 18.00 uur naar boven, dan pyjama aantrekken, tandenpoetsen, boekje lezen, en naar bed. Eén keer per drie dagen van tevoren in bad; ze heeft een fase dat ze echt niet wil dus dan maar niet, ze krijgt elke dag schone kleren dus je merkt er niets van. Meestal ligt ze er om 18.45 in. Als ik haar haar eens in de honderd jaar mag wassen, föhn ik het altijd droog omdat het zolang nat blijft. Ze heeft heel veel krullen. Zou dat heel slecht zijn? Aangezien jullie het allemaal niet doen Ik vond slapen met nat haar ook vies, trouwens.
Tja, föhnen is niet goed voor het haar, maar ik vind het sowieso een beetje raar bij kindjes, ik weet niet, vind het iets voor volwassenen ofzo . Als je het wel doet zou ik er wel iets van verzorging in doen.
Om 19.00u in bad en om 20.00u in bed. Als ze met kletsnat haar naar bed gaat kan ik er 's morgens NIKS mee doen. Klitten en één bos pluis! (krullenbolletje )
we proberen om tussen 17.30u en 18.00u in bad te gaan. Rond 18.30 gaan we naar boven, tanden poetsen, lezen, liedjes zingen..rond 19.00u ben ik weer beneden. (dochterlief wordt zelden later dan 6u wakker, ook niet als ze pas om 20u naar bed gaat..)