Nou ik werd vandaag gestript. Helaas niet gelukt, ben nog lekker potdicht (1 cm ontsluiting wel vanwege de eerste). Vind het wel jammer, maar had ook niet te veel verwacht. Loop nog niet over tijd, maar ze wilde toch proberen vanwege de vele voorween al ruim 3,5 weken ! Vond het niet zo vreselijk pijnlijk, maar ook geen prettig gevoel. Omdat het helemaal bij mijn rug lag zeg maar moesten ze toch een heel stuk wroelen. Nu heb ik echt rugpijn en onderbuikpijn, komt dit nu doordat ze heeft zitten te voelen of ... ? Ik ben nooit eerder gestript dus ik heb geen idee hoe jullie het daarna ervaarde als het niet lukte.
Hey hallo! Ik ben zelf nog maar een leek natuurlijk omdat ik nog niet zo lang zwanger ben maar mijn schoonzusje is ook gestript toen ze overtijd liep. Ik zou als het bij haar begon komen om op de andere kleine te passen dus na het strippen gevraagd hoe het ging omdat ik uit eten zou gaan die avond. Zij had niet het gevoel dat er wat veranderde alleen een beetje menstruatie pijn zei ze. Maar toen ik in het restaurant zat ging toch de telefoon, ben meteen naar huis gegaan en zij kon meteen naar het ziekenhuis! Het kan dus best nog komen en ineens snel gaan! Dus op je vraag hoe andere zich voelde kan ik niet uit eigen ervaring spreken maar mijn schoonzus voelde een menstruatie pijn! Succes!
Vind het maar een irritante pijn .... Kan veel hebben, zeker met vele voorweeen, maar dit buik en rug, nee geen pretje nu ... Maar was het bij jou schoonzus wel gelukt dan om te strippen ? Bij mij namelijk niet vandaar dus dat ik ff nieuwsgierig was
bij mijn eerste 2 hebben ze gestript en dat zette savonds door. en bij de derde hebben ze smiddags gestript, en de volgende dag is die geboren. ze zeggen wel dat strippen alleen effect heeft als je al op het punt staat, en alles al wat week is, maar bij de een helpt het en bij de ander niet. de ene vk stript ook steviger dan de andere
Ik weet niet precies hoe dat zat? Ze hadden wel gezegd dat ze het de week erop nog eens zouden doen volgens mij als er niks op gang kwam? Maar dezelfde avond nog is het kindje geboren... Hoop dat het snel doorzet bij je en je er van af bent en lekker kan genieten van de kleine!
Ik ben bij Marin 3x gestript. Het enige resultaat was een cm of 2 ontsluiting. Ik heb ook 2 "wondermiddeltjes" van de vlos gehad die zeker zouden helpen. (homeopatisch) Uiteindelijk hebben ze met 42 weken de vliezen gebroken en had ik binnen 10 minuten de weeen om de 2 minuten zodat een infuus niet meer nodig was.^6,5 uur later was marin er. Dat irritante wat ongestelde gevoel en gezeur in je onderrug is het gevolg van dat gepor. is dus heel normaal.
Hoi hoi, Ik ben woensdag's om 17:00 uur gestript, de Vk kon er maar moeilijk bij en verwachte niet dat het een bevalling op gang zou brengen. Had daarna ook een rotgevoel onderin meer eigenlijk niet. Dat rotgevoel bleef de hele nacht (soort ongipijn) en donderdagmiddag zette het dan door. Het is dus niet zo dat je na het strippen heftige weeën hoeft te hebben het kan ook langzaam op gang komen. Ik geloof dat ze 24 uur aanhouden na het strippen, gebeurd er in die 24 uur niets dan heeft het strippen 'niet geholpen'. Groetjes
Spannend, hoop voor je niet lang meer hoeft te wachten. Ik zelf ben vandaag uitgrekend en loop ook met zo'n gevoel van "kom maar vandaag"
Ik ben ook gestript ( op dinsdag ) en de nacht van woensdag op donderdag kreeg ik pas weeën. Mijn dochter is ook donderdag 's ochtends geboren
Bij mij hebben ze geloof ik 4x geprobeerd te strippen, vanaf 39 weken. Maar ik had telkens geen ontsluiting, ook de 28e niet. Maar de 30e (41wk) braken 's ochtend vroeg mijn vliezen en aan het begin van de avond was Eva er! Door het proberen te strippen was ik wel al mijn slijmprop aan het verliezen, maar het heeft toen nog even geduurd voordat de bevalling op gang kwam.