Ik wil weer eens een keer boodschappen doen bij de Aldi en dan proberen om alles er te halen voor 1 week. Ik weet dat ze veel verse groente enzo verkopen en kant en klare lasagne enzo.. Maar wat is nou echt aan te raden voor avondeten? Hebben ze ook alle spullen in huis om lekkere pasta te maken?
Ik kom eigenlijk ook niet zoveel bij de aldi. Wat ik er wel heeeeeel erg lekker vind zijn de aardappeltjes met spek en ui uit de koeling. Maarja, heel gezond is dat niet natuurlijk! Succes!
Jahoor je kan er vanalles kopen. Je hebt pasta liggen, vleeswaren en potten pastasaus, maar ook gewoon pakjes met tomaten. (tomatensaus). Verder goede groente, en vlees is er heel goed. Je hebt er van die krieltjes e.d. Nouja gewoon vanalles hebben ze en best goed en lekker hoor!
Ja die nog opgebakken moeten worden? Die ken ik wel, zijn erg lekker. Ik zet ze op mijn lijstje, hahaha...
Wij halen eigenlijk altijd de groenten bij de Aldi.. Van wortelen tot boontjes, maar ook wel eens de lasagna en gebakken aardappelen.. Alleen brood vind ik daar niet te eten (kan je iemand mee neerslaan de volgende dag) maar verder haal ik daar eigenlijk alles.
Zalm-broccoli saus met rijst.. Zalm in een koekenpan bakken. Saus maken van bouillon, creme fraiche en daar de broccoli (beetje voorgekookt) door en verder wat je lekker vindt!
Oja, de kipschnitzel XXL is van de Aldi echt heerlijk.. Even klein kwartiertje in de oven en klaarr...
En de grote schnitzel xxl zijn ook erg lekker, wel groot en veel.. Bij mij gaat de helft meestal naar manlief
je kan prima een lekkere pasta maken met de verse groenten die ze verkopen, paar blikjes tomatenpurree er doorheen of een pot pastasaus. Verder is de pannenkoekenmix erg lekker, het brood is echt beter dan een paar jaar geleden (wij eten dat maisbrood van de aldi en blijft best lang vers, verser dan het `goedkope´ brood van de c1000 bijvoorbeeld. De roerbakgroenten zijn ook super lekker, de oosterse bijvoorbeeld, lekker voor door de nasi. Ik vind de zakjes nasi-bami-pasta kruiden te zout, dus die koop ik niet. Qua koeken kun je prima slagen, het drinken is ook goed hoor, ice thee, cola, sinas.. Ze hebben aardappels, uien, boerenkool.. krieltjes, rookworst.. je kunt er echt wel een weekmenu weghalen. Het gehakt is ook goed maar is ongekruid (tenminste de rundergehakt), dus die moet je thuis zelf even kruiden. Verder is de kip en de kipkrokant goed te eten en de laatste zelfs nog dikker dan bij de 1000. Zoals je hoort kunnen wij goed slagen bij de aldi. Sommige dingen halen we dan wel bij een andere winkel zoals bepaalde sapjes en drankjes zoals taxi. Veel succes!
Ik vind inderdaad de zakjes sausmix van pasta en nasi e.d. daar ook echt niet lekker. Soms hebben ze wel van die maaltijd pakketten voor bijv. Kip Siam o.i.d. en die vind ik dan weer wel lekker.
de mix voor de lasagne is daar erg lekker, de tomatensoep in blik ook. En verder, zou ik niet weten waarom het eten er niet lekker zou zijn. Omdat het de Aldi is?? Tis gewoon een supermarkt hoor. Het vlees is er prima...Het fruit is er prima en de groente ook. Ik ben niet echt een aardappeleter maar ook over de rijst en pasta daar niks te klagen hoor.
Ik zeg ook niet dat het niet goed is, maar ik heb er zelf nog nooit voor zoveel dagen eten gehaald. Ben gewoon benieuwd naar het assortiment om echt een week gevarieerd te eten.
wij kopen bijna al onze weekboodschappen bij de Aldi! We geven er gemiddeld 50-60 euro uit, en nog de rest wat ze er niet hebben bij de c1000 (zitten vlak bij elkaar). C1000 komt vaak nog op een euro of 40. De groenten en het fruit zijn er prima, krieltjes en aardappeltjes in zakje kopen we vaak, maar ook alle andere producten zijn gewoon prima. Wij eten veel rundvlees ivm 'dieet' voor zoontje, en dat hebben ze daar in verschillende soorten tegen goede prijs, en ik eet vegetarisch en koop daar altijd 4 soorten vegaspul. Wij gebruiken trouwens vaak de nasimix van de Aldi, en de macaronimix!
Die vind ik dus werkelijk niet te eten. Hoe het al uit te verpakking komt ulgh. Mega-zout. Verder, tja het is een gewone supermarkt en met de spullen kun je vanalles maken. Ik vind wel een nadeel dat je bv prei niet per stuk kan kopen of appels. Ik eet dat niet altijd op tijd weg, maar wellicht is dat anders met gezin. En ik vind de kwaliteit van de groente wisselend. Ze hebben daar ook pizza's met dunne bodem. Vind ik erg lekker, vriend gooit er altijd nog wat extra's op. Verder ben ik niet zo van de kant-en-klaar. De Usri chocolade mousse..hmmmm. En het brood stop ik altijd gewoon uit de vriezer, prima te eten als je de benodigde hoeveelheid laat ontdooien. Komt (bij ons) ook gewoon bij een lokale bakkerij (zo'n grootschalige) vandaan. Op een gegeven moment ben ik wel een beetje uitgekeken op het assortiment en ga ik weer eens naar de Lidl. Meestal ga ik toch ook nog voor een paar andere dingen naar een andere super.
Gewoon proberen Waarom je door anderen laten leiden. Als jij lasagne lekker vind, probeer je eens een x de mix van de aldi. Dan merk je vanzelf of die jou bevalt Je kookt tenslotte voor jezelf en je gezin...en niet voor ons hier. (alhoewel, als je het aanbiedt Ik hou wel van Lasagne hahaha)
Dan wel de kant en klare van de Aldi, anders is het zoveel werk, haha.. Maar ik mag graag een beetje voorbereid zijn voor ik de supermarkt in ga. En ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen...