Wie is er geweest ? Wij gaan begin september . Hebben een plopsa dag pas dus onbeperkt toegang tot plopsa indoor coevert . Ben er benieuwd , we zijn nog nooit in hutteheugte geweest ? Is 2 uur en een kwartier rijden , zal dat lastig zijn met een kind van 1,5 ?
Wij gaan deze maand voor het eerst. Kan je dus niet helpen, maar ik lees graag mee. Ben erg benieuwd en heb er veel zin in
Ik ben er alleen 1 keer samen met mijn vriend geweest,vanwege Aqua Mundo,het zwembad.Maar verder niet op het park zelf oid. Zwembad is wel een aanrader
ik ben er 2x geweest, 2 jaar geleden met kindje van toen 7 maanden. Ik vind het wel een leuk park met een mooi zwembad. Wij hebben ons daar prima vermaakt (zaten ook echt gewoon maar 100 meter van de aquamundo af enzo) leuk kinderboerderijtje zit erbij. wij gaan meestal rijden onder de slaaptijd van zoontje. Als we geluk hebben en hij in slaapt valt, slaapt ie ong 3/4e van de reis
Wij zijn er in 2012 geweest. Een heel leuk park. Alleen was de matras doorgezakt/door gelegen. Hebben we de receptie gebeld rond 00:00 uur. Die zij wel morgen ochtend maar, nou door ''gezeurd'' en er werd toch een ander matras gebracht door technische dienst. Die gaf ons wel gelijk. Want je wil wel fatsoenlijk slapen. Nog langer geleden met mijn ouders geweest, was ook heel leuk.
Wij zijn twee weken geleden geweest. Precies in die week met dat mooie weer. Wij vonden het geweldig! Zaten met ons huisje pal aan het meer, erg mooi. Maar zeg er eerlijk bij: wij hebben echt niet veel nodig om het leuk te hebben. Als de zon maar schijnt. Zwembad is erg leuk, leuk baby- en peuterdoebad. De marketdome is vooral mooi en de restaurants zijn goed. Plopsaland zijn we niet eens geweest daar was het weer echt veel te mooi voor. Ik zou zo weer boeken.
Vond het een leuk park! Ouderwets center parcs! Mooie grote speelhal en plaza, mooi zwembad en grote kinderboerderij, meertje... Plopsa niet in geweest.
Wij zitten er nu. Wel een leuk park maar vinden persoonlijk erperheide leuker. Het helpt er ook niet aan dat ons zoontje al 3dagen ziek is. Verder wel mooi park 😊
Wij gaan volgende week! Hebben idd ook een pas voor plopsa. Wij gaan ook rijden tijdens het middagdutje. Voor onze zoon zetten we een filmpje op, 2 uur rijden.
ik ben er vorig jaar geweest, het is een leuk park, maar ik wat lastig vond met 3 kleine kinderen, was dat alle speeltuintjes+kinderboerderij en ons huisje (toen) vlakbij het water zijn. Het was dus voortdurend opletten. Verder was t prachtig en netjes!
Bedankt voor de reactie , leuk om te lezen . Zaten jullie in een kindercottage ? Wij in een gewone premium geen kinder . Vind een stapelbed enzo niet echt nodig met 1,5 . Maar ik vraag me wel af of een gewone cottage wel op kinderen is gericht kwa stopcontact beveiliging enzo ?
over huisjes heb ik geen idee mee is jaren geleden dat ik er geslapen heb. maar we wonen er erg dichtbij en gaan er regelmatig zwemmen. het zwembad is erg mooi een ook de rest van de market dome. een erg mooie bowlingbaan erg gezellig vind ik die. plopsa was ik nog niet vind ik te duur voor wat het is.
Ik heb spijt Zit zojuist op zoover te kijken, zie ik daar allemaal slechte reacties. Slechte bedden, oude en vieze huisjes. Vooral dat vieze komt steeds terug. Ik ga binnenkort! Is het echt zo erg dames, het is geen luxe bungalow, maar een gewone comfort Iemand die mij weer in de vakantiestemming kan krijgen?
Hoi dat is jammer dat je nu pas lees op zoover slechte verhalen het schijnt inderdaad erg oud te zijn heb ik wel eens gelezen op forums.. Ik weet niet of je al geboekt heb? Maar wij gaan naar erpeheide en die schijnt erg goed te zijn heb eerst goed naar zoover gekeken en op forum.. De premium en de vip zijn gerenoveerde huisjes en het schijnt heel erg leuk voor helekleine kinderen te zijn je zal vast wel als je geboekt heb naar een ander park kunnen gaan dan moet je gewoon even naar centerparcs bellen
De huisjes zijn (het grootste gedeelte) wat verouderd, maar het park daarentegen is hartstikke leuk. Wellicht even omboeken maar een luxe cottage of proberen te regelen dat jullie een gerenoveerde cottage krijgen? Als je je cottage nummer al weet kun je via google en het centerparcs forum opzoeken of het een gerenoveerd huisje betreft. Echt vieze huisjes heb ik overigens geen ervaring mee, maar verouderd zijn ze wel
je eigen poetspul zal ik zowiezo wel meenemen. want echt schoon is het idd niet. dit komt ook dor het bedrijf die daar schoonmaakt. mijn moeder heeft er een half jaar gewerkt maar is gestopt door het beleid. ze kregen maar en 20 min voor 1 cottage. en hadden dus echt lijstje met 5 min badkamer ed. onder de bedden mochten ze niet schoonmaken. mijn moeder was dus te grondig en daardoor langer bezig dit mocht niet. en ze stond hier dus niet achter dus is gestopt. dit geld voor alle huisjes dus sowieso je eigen spul meenemen. het park is echt wel leuk en mooi hoor. dus daar hoef je geen spijt van te hebben. je zu dus idd kunnnen vragen naar een upgrade in een vernieuwd huisje als je die nog niet hebt
Wij gaan over 3 weken een weekendje en wat mij nog bij staat van lang geleden is idd dat het verouderd is maar het park is verder prima vond ik. We zitten nu in een vip huisje dus geen idee hoe dat is, maar over 3 weken kan ik je vertellen hoe het was En op zoover staat wel vaker negatieve dingen, iedereen beleeft het weer op zijn eigen manier en de 1 is kieskeurig en de ander vind alles prima. Ken mensen die er bijna elke vakantie heen gaan. Dus als het echt zo erg is ga je er niet iedere vakantie heen lijkt me. Ik heb idd wel gehoord dat ze de huisjes aan het renoveren zijn.
Het is ons favo park, we zijn e eerder dit jaar geweest. Het zwembad is erg leuk, voor jong en oud en het park zelf is ook gezellig en mooi. Plopsa ben ik nog nooit geweest.
Dames, ik zie jullie reacties nu pas! Er is al geboekt en omboeken gaat niet helaas. Iemand anders neemt ons mee op vakantie. Beetje knullig om dan te vragen of zij het willen omboeken. We zijn al blij en dankbaar dat we een vakantie "krijgen". Ik heb er ontzettend veel zin in en ik neem wat schoonmaakspul mee. Dat was ik al van plan, maar nu gewoon wat extra We gaan ook nog een dagje uit en ook nog naar plopsa, dus veel zullen we niet in de huisjes zitten.
Wij zijn er vorig jaar september een midweek geweest in een vip huisje. Zag er super netjes en verzorgd uit. Elke dag verse broodjes bezorgd. We hebben het erg leuk gehad. Zwembad is leuk maar vooral plopsaland met onze 2 kids van toen 1 en 2,5. Wij hadden de meerdaagse pas en zijn er elke dag geweest. Ze vonden het helemaal geweldig. Het was tijdens ons veblijf niet zulk mooi weer dus was plopsaland indoor echt fijn.