Balen van het weer... Ik wil winkelen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Chrissie, 28 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He bah, moet ff klagen hoor. Ik word zo chagrijnig van die regen. Normaal vind ik t niet zo erg, maar ik wilde zograag winkelen. Moeten echt nog sint-inkopen doen, en mn oudste is lekker bij Opa logeren. Dus ik had t al helemaal gepland, lekker met de jongste en manlief de stad in. Maar om dat nu met dit weer te doen..... Zie ik eigenlijk ook niet echt zitten. He bah, wat baal ik daar van zeg!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Is er geen overdekt winkelcentrum in de buurt?

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Of even snel alleen heen en weer gaan. Hier moet ik ook nog even naar de stad, maar als het vanmiddag nog zulk rot weer is ga ik ook wel even alleen, niet zo gezellig maar dan heb ik het maar gehad.

4. Chrissie

Nee, helaas niet :(

5. Chrissie

Ja, alleen gaan had ik ook al bedacht. Maar dan denk ik dat ik maar een van de koopavonden ga komende week. En hopen dat t dan droog is ;)
    En eigenlijk wil ik manlief meehebben, we moeten nl cadeautjes kopen voor dobbelspel, (ieders 2) en ik had me mooi voorgenomen dat ie dat nu eens WEL lekker zelf kan gaan uitzoeken :D Hihi, weet precies hoe t anders gaat. (Ach, ik zal wel weer over mn hart strijken en ook zijn cadeautjes shoppen ;))

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hier regende het vanmorgen ook maar nu is het droog.... wie weet word het daar ook nog droog ....

7. Chrissie

Hab ff op buienradar gekeken, maar die biedt niet veel goeds voor ons. Midden van t land blijft hele dag nat. Ach ja, dan zo maar strijken, doe ik toch nog wat nuttigs :D

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pfff hier ook zo ik wilde lekker met tim naar de supermarkt gaan lopen is hij ook lekker ff buiten maar nee hoor .. je spoelt gewoon weg bah bah bah wat een rotweer

9. 894hi

894hi Niet meer actief

aan het eind van mijn straat heb ik al een heel winkelcentrum zitten met alle winkels :D dus zelfs als ik zonder jas heen ga kom ik nog droog aan :p

maar hier nog geen sinterklaas inkopen , volgend jaar als het meisje wat groter is ;)

10. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier ook :(

Heb de buggy al op de fiets gedaan ,maar zit er nog niet echt rooskleurig uit :(

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pfff wil ook al heel de week lekker naar buiten om te wandelen ofzo. kleine is heel de week alleen maar vanuit huis hup in de auto buiten geweest. woensdag en gister hebben we eventjes gewandeld maar gister waaide het zo hard en ik vond het gewoon hartstikke koud. echt waterkoud. ook vandaag zit het er niet in denk ik

12. Chrissie

joehoe, helemaal vergeten. Dichtbij toch een gedeelte overdekt winkelcentrum. Woepie, kunnen we toch even!!!

13. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    En anders ga je lekker toch naar de stad :p Snel van de ene winkel naar de andere rennen, en rustig dat het dan is...

14. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

de zon schijnt hier nu! is het weer bij jullie al beter? zo ja, shopze!!

15. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij zijn net terug van het shoppen. Het was heerlijk! We hebben het de hele tijd drooggehouden en het was weer gezellig druk in de stad.:D

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hmmm, vreemd.
    Hier is het de hele dag zonnig geweest..
    Het is nu 15.15 uur en het begint nu wel wat grijzig te worden :)

17. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ik wou vandaag ook ff het dorp in :) maar aangezien het hier wel erg hard waait en steeds regent heb ik dat dus maar niet gedaan ;) Goeie reden om t geld in je zak te houden ;) hehe!!

NU is het hier wel ff droog maar ben nu op me oppaskids aan t passen :D

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja NU is het weer droog maar ligt babyplurk te slapen!;)

19. Chrissie

Zo, heerlijk geshopt. Op de momentjes dat t droog was wat winkels buiten t overdekte deel gehad, en rest heerlijk droog gelopen. En bijna alles gevonden wat nodig was! Zo, kom maar op met die sinterklaas!

20. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Gezellig druk??? Ik vond het echt verschrikkelijk. Ik weet weer waarom ik eigenlijk liever niet op zaterdag naar de stad ga haha. Ben heel blij dat ik niet naar de bart smit en douglas moest want daar was het helemaal niet te doen.

Deel Deze Pagina