He bah, moet ff klagen hoor. Ik word zo chagrijnig van die regen. Normaal vind ik t niet zo erg, maar ik wilde zograag winkelen. Moeten echt nog sint-inkopen doen, en mn oudste is lekker bij Opa logeren. Dus ik had t al helemaal gepland, lekker met de jongste en manlief de stad in. Maar om dat nu met dit weer te doen..... Zie ik eigenlijk ook niet echt zitten. He bah, wat baal ik daar van zeg!
Of even snel alleen heen en weer gaan. Hier moet ik ook nog even naar de stad, maar als het vanmiddag nog zulk rot weer is ga ik ook wel even alleen, niet zo gezellig maar dan heb ik het maar gehad.
Ja, alleen gaan had ik ook al bedacht. Maar dan denk ik dat ik maar een van de koopavonden ga komende week. En hopen dat t dan droog is En eigenlijk wil ik manlief meehebben, we moeten nl cadeautjes kopen voor dobbelspel, (ieders 2) en ik had me mooi voorgenomen dat ie dat nu eens WEL lekker zelf kan gaan uitzoeken Hihi, weet precies hoe t anders gaat. (Ach, ik zal wel weer over mn hart strijken en ook zijn cadeautjes shoppen )
Hab ff op buienradar gekeken, maar die biedt niet veel goeds voor ons. Midden van t land blijft hele dag nat. Ach ja, dan zo maar strijken, doe ik toch nog wat nuttigs
pfff hier ook zo ik wilde lekker met tim naar de supermarkt gaan lopen is hij ook lekker ff buiten maar nee hoor .. je spoelt gewoon weg bah bah bah wat een rotweer
aan het eind van mijn straat heb ik al een heel winkelcentrum zitten met alle winkels dus zelfs als ik zonder jas heen ga kom ik nog droog aan maar hier nog geen sinterklaas inkopen , volgend jaar als het meisje wat groter is
pfff wil ook al heel de week lekker naar buiten om te wandelen ofzo. kleine is heel de week alleen maar vanuit huis hup in de auto buiten geweest. woensdag en gister hebben we eventjes gewandeld maar gister waaide het zo hard en ik vond het gewoon hartstikke koud. echt waterkoud. ook vandaag zit het er niet in denk ik
joehoe, helemaal vergeten. Dichtbij toch een gedeelte overdekt winkelcentrum. Woepie, kunnen we toch even!!!
En anders ga je lekker toch naar de stad Snel van de ene winkel naar de andere rennen, en rustig dat het dan is...
Wij zijn net terug van het shoppen. Het was heerlijk! We hebben het de hele tijd drooggehouden en het was weer gezellig druk in de stad.
Hmmm, vreemd. Hier is het de hele dag zonnig geweest.. Het is nu 15.15 uur en het begint nu wel wat grijzig te worden
Ik wou vandaag ook ff het dorp in maar aangezien het hier wel erg hard waait en steeds regent heb ik dat dus maar niet gedaan Goeie reden om t geld in je zak te houden hehe!! NU is het hier wel ff droog maar ben nu op me oppaskids aan t passen
Zo, heerlijk geshopt. Op de momentjes dat t droog was wat winkels buiten t overdekte deel gehad, en rest heerlijk droog gelopen. En bijna alles gevonden wat nodig was! Zo, kom maar op met die sinterklaas!
Gezellig druk??? Ik vond het echt verschrikkelijk. Ik weet weer waarom ik eigenlijk liever niet op zaterdag naar de stad ga haha. Ben heel blij dat ik niet naar de bart smit en douglas moest want daar was het helemaal niet te doen.