Ik heb net zelfs m'n laptop meegenomen Dat gebeurt nooit, maar nu was het even.. nodig zeg maar Telefoon gaat vrijwel altijd mee, tenzij ik een spannend boek/tijdschrift heb
Nou hier ook hoor,best gezellig met zijn allen op de plee en ja hoor mijn mobiel is gesneuveld toen ik hem op de wasbak legde om het kannetje met water te vullen om mijn kont te wassen,maar helaas viel het kannetje met water eerst over mijn mobiel Dus nu heb ik een tab en die gaat ook mee
haha ik dacht dat ik de enige debiel was die foon mee neemt naar de wc ja schuldig! ding gaat hier ook mee dus en ja, ik was mn handen na wc bezoek. ik stop altijd mn foon dan in randje van mn bh hihi. niet al mijn broeken hebben zakken namelijk
Al die dingen in die vieze topics doe ik niet, maar mijn iPhone gaat wel mee naar de wc.. Wassen doe ik gewoon, en maak mijn iPhone sowieso meerdere malen per dag schoon met een babydoekje.. Want die dingen kunnen ook gigantisch smerig zijn..
ik ben nu aant plassen! het bad is aan het vollopen dus ik las nu een zp-pauze in en ga programma gemist kijken in bad
ik neem mijn foon alleen mee als ik al toevallig sta te bellen en het niet meer op kan houden =3 verder lees ik wel een goed boek op de pot haha
Nope, ik heb een laptop en dat vind ik toch ietwat lastig om mee te nemen , maar wij hebben een stapel donald duckjes en de complete collectie van rode oortjes op de wc staan Ik mag graag lezen, dus komt mooi uit
Ow ik blijf trouwens niet langer zitten dan noodzakelijk is.. Bleeegh een half uur blijven zitten haha!
Ik zit daardoor vaak langer hihi Men wat zitten er veel bacterien op ieder zn mobiel bahhh hihi Vaste telefoon gaat ook mee, vriendinnen mogen mee genieten, met afvegen leg ik ze wel ff weg
Nee ik neem niets mee, ik doe op de plee zo snel mogelijk m'n ding om vervolgens lekker languit op de bank verder te lezen/typen. Wie gaat er nou voor z'n lol in z'n eigen lucht zitten? Blijf dat echt iets vreemds vinden.
Ik ga soms op de wc zitten met laptop of telefoon, gewoon om even rust te hebben verder ben ik meestal snel klaar. Als ik moet, moet ik en ben ik binnen een paar minuten weer buiten.
Ja,soms wel. Maar ben altijd snel klaar. Maar als ik aan bellen ben,gaat mijn gesprek gewoon mee naar de wc (mits het een goede bekende is).
Jeep, mijn telefoon gaat ook altijd mee! en mijn nichtje en ik bellen veel, zij gaat ook altijd mee, en ik ook met haar! Hihi
Ik neem mn gsm ook bijna altijd mee naar de wc! Lekker ff ontspannen en op het web kijken... Daarna leg ik h'm veilig weg en was ik netjes mijn handen! Goed he !