hier ook welleens of de folder lezen en ja wij houden ook elkaar gezelschap op de wc en onze kleine meid ook.
Ja hoor! Maar ik ga niet bellen ofzo hahaha Maar door spastische darmen zit ik af en toe zooooo lang dat een beetje ontspanning wel van pas komt haha dus dan FB of ZP ik gewoon
Ik neem ook mn mobiel mee naar de wc, ook tijdens het bellen.. Tablet gaat ook mee, ook in de douche, lekker muziekje aan tijdens het douchen. En in bed ligt tie naast me, maar tijdens de sex ben ik even niet bereikbaar
Oh en wc delen met vriendinnen of gezellig door kletsen als ze op visite zijn doe ik ook. Maar alleen met vriendinnen die dat ook doen!
Ik neem hem nooit mee, tenzij ik op een belangrijk telefoontje wacht. Of als ik een PDS aanval heb. Dan zit ik toch wel een tijdje dus kan ik net zo goed ff bijlezen
ik neem mijn tel altijd mee naar de wc maar houdt hem heel goed vast! Een vriendin van me hoorde ik ineens heel hard gillen toen ze op de wc zat bleek dat haar tel in de pot was gevallen tussen de uhhh grote boodschap in whahah