ervaringen biodermal gezichtverzorging

Discussie in 'De lounge' gestart door Linana, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Inmiddels ben ik 25, heb opeens te kampen met eczeem rond mn ogen (eindelijk na 4 maanden onder controle) en is mijn huid van gecombineerd droog, naar gecombineerd gevoelig gegaan :cool:

Ik ben dus op zoek gegaan naar een compleet nieuwe lijn voor mijn gezichtsverzorging, want de oude werkte niet meer (eczeem, schilfers etc) en ik kwam op biodermal.
    Nu heb ik via bol.com met 40% korting een aantal dingen besteld en ik lees goede verhalen online, maar vroeg me af wie er hier goede ervaringen hebben met biodermal.
    Het was nu nog redelijk qua prijs, maar de normale prijs is best ff slikken ;)

Ik heb de PCLE fluide, een facewash, anti-age serum en een gelcreme.
    Dus... iemand die me iets kan vertellen over deze niet al te goedkope lijn :p

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    wij gebruikte de dagcreme voor de gevoelige huid,die van de kv gevoelige huid vond ik net zo goed.
    gebruik je niet te veel??

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik gebruikte alleen PCLE-crème als dagcrème en dat beviel mij altijd goed. Heb nu wat gratis producten van een vriendin gekregen, (die normaal heel duur zijn) dus gebruik even tijdelijk iets anders. Maar het is me altijd goed bevallen eigenlijk.

Maar ik ben wel een stukje ouder dan jij (36) en heb juist last van een onregelmatige huid met veel vette plekken en onzuiverheden, etc.

Waarschijnlijk zijn er wel meiden die er meer vanaf weten hier :)

4. Linana

Linana Niet meer actief

@Diaan: De serum en de gelcreme wil ik gewoon overdag gebruiken en de PCLE creme alleen als een kuur zeg maar als mijn huid een oppepper kan gebruiken.
    Ik ben het gewend om altijd een 3 stappenplan te gebruiken, of een serum+dagcreme en dan een nachtcreme etc.

@Sanny: voor zover ik heb begrepen uit de reviews is dat die pcle creme voor iedereen goed zou moeten zijn :p En door die eczeem rond mijn ogen ziet dat gebied eruit alsof het toebehoort aan een vrouw van 70 :(
    Mijn T-zone is wel echt meer richting vette huid trouwens, met mee-eters enzo

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik gebruik de pcle crème voor dag en nacht.
    Heb last van rode wangen. Word duidelijk minder.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Klinkt goed!
    :D

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb een hele tijd de pcle crème gebruikt. Op zich een fijne crème, het helpt de roodheid echt verminderen. Maar na een tijdje kreeg ik erg veel last in de plooi naast je neusvleugels zeg maar, heel erg rood, schilfers, het zag er echt niet uit.
    Tijdje alleen met vaseline gesmeerd en het ging stukken beter, daarna weer de pcle maar toen begon het weer. Snap er niks van.
    Gebruik nu een goedkope etos eigen merk dag en nacht crème en mijn huid is weer normaal. Echt geen idee waar het aan ligt, hoop dat jij er beter tegen kan!

8. Linana

Linana Niet meer actief

Ik hoop het ook :p Zou het wel een beetje balen vinden als ik er juist meer huidproblemen door krijg, terwijl ik juist iets zoek wat het allemaal een beetje kalmeert enzo

9. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik heb acne sinds ik gestopt ben met anticonceptie, gebruik nu sinds ik denk 1,5 maand de biodermal acne lijn en het is zichtbaar minder worden!

Deel Deze Pagina