Als we t toch over figuren gaan hebben

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeniyah, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Ik kan wel een foto plaatsen, maar met kleren aan zie ik er prima slank uit. Die buik en lovehandles zie je namelijk niet als ik een goed shirtje aandoe ;) En daar zit mijn probleem ook. Maar goed, dat is een kwestie van minder zeuren en meer trainen denk ik? ;)

2. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Jawel. Ik heb ook overgewicht. Niet extreem maar mijn bmi is te hoog. En ik heb ook een foto geplaatst! Alleen heeft niemand daar iets over gezegd dus dan valt ie iets minder op haha.

3. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Zo, hier dan mijn foto.. Ik heb even geen andere op de iPad staan, dus moet het hier even mee doen..
    Ik ben ong. 1.60 en weeg 81... Echt te zwaar dus..
    Op deze foto is dat misschien niet helemaal te zien, maja in je trouwjurk wordt je flink ingesnoerd ;)
    Ik wil al jaren afvallen..maar houdt het steeds niet vol.
    Nu wilde ik begin dit haar (heel cliché) WEER gaan afvallen, maar toen kwam ik erachter dat ik zwanger was... Tja, dan maar eerst even groeien en bevallen hihi..

Ik zal trouwens nog eens kijken of ik een andere foto kan vinden..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      49,8 KB
      Weergaven:
      30
  4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Dit is mijn figuur, ben niet de allerslankste maar ik ben tevreden over mijn figuur als 40+ er met 2 kinderen.

Bijgevoegde bestanden:

5. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hier moet ik als door de wol gewinterde mmm-er toch even iets over zeggen. Ik zou niet naar mn HA luisteren, maar liever naar een gyn gaan. Huisartsen weten vaak verassend weinig over vruchtbaarheid. Dit soort opmerkingen van een HA klinken als ergens de klokken hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt ;). Te dun zijn kan zwanger worden bemoeilijken, omdat je dan soms geen eisprong hebt. Maar als je elke maand ongesteld wordt, dmv temperaturen een ei vindt en een luteale fase hebt van minstens 11 dagen dan zou ik me geen zorgen maken! Van nature dun zijn betekent niet dat je ongezond bent!

6. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nice ;)

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik vind dat je een mooi figuur hebt hoor;) niet te zien dat je overgewicht hebt. ik ben heel onzeker over mijn figuur, ik droom echt van een lichaam zoals de meeste hier plaatsen;).

8. mamazeyad

leuke foto, idd niet te zien:)

9. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik vind het wel grappig om te zien, als ik google op bekende dames met een peer-model, ze toch meestal wel rete strakke jurkjes dragen en daar verdomd goed in uit zien. En als je dan kijkt met wat er aangeraden wordt voor meiden met een peer-figuur, het vooral NIET dat soort jurkjes zijn haha

10. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Thnx:p

Helaas is mn haar alleen niet meer zo lang haha.

11. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik had ook ondergewicht voordat ik zwanger was(nu volgens mij ook weer;)), en in de 2e ronde was ik zwanger, ben ook niet naar de HA of zo gegaan hierom.
    En idd wat jij zegt, je bent niet ongezond als je van nature dun bent!

En wat een prachtige dames heb ik gezien hier! Super dat jullie je allemaal durven te showen :)

12. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Niet doen hoor! Vrouwen hebben altijd wel iets te zeuren..... maat 44 voelt zich te dik, maat 36 voelt zich te dun, grote borsten, kleine borsten, straie, pluishaar, lelijke huid.... Noem maar op ;)

Ik heb maat 36/38, mijn lichaam heeft 2 bevallingen "goed" doorstaan en mijn vriendinnen zeggen ook altijd dat ze een moord zouden doen voor mijn figuur. Ondertussen ben ik het meest onzeker van ons allemaal :) Altijd al geweest, kan er niks aan doen, zit er nou eenmaal in :):(

13. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juli2009, herkenbaar wat je schrijft.

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja idd, onzeker blijven we toch. 10 jaar terug en zo'n 10 kilo lichter was ik misschien nog wel onzekerder als nu.
    Nu denk ik...STOM!!...was verdorie 22, nog niet uitgerekt en streepvrij :p

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb dat ook. 10 jaar geleden enorm onzeker en nu denk ik "wat bezielde me?? Ik zag er goed uit, zou willen dat ik nu nog zo was".

En nu ben ik weer onzeker over m'n uiterlijk, maar over 10 jaar zeg ik ook vast " wat zeurde ik toen" ;)

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Echt heerlijk dit soort topics... meiden jullie zien er prachtig uit, ook de vollere dames onder ons... of de wat minder bedeelde dames.

T heeft allemaal wel wat...

Mijn man houdt van me lovehandles... enigste pech voor hem is dat ik die aan t wegwerken ben :p Puur voor mij zelf... voel me gewoon lekkerder!

17. mamazeyad

dat heb ik ook voor de zwangerschap van me zoontje zag ik er stuk beter uit en toen al voelde ik me heel onzeker. ging nooit kleding shoppen ofzo. ben ook al 12 jaar niet meer naar een zwembad geweest:(

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Zooo herkenbaar dit!

19. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dankjewel. Maar in gewone kleding zie je dat wel hoor! In een trouwjurk valt het een stuk minder op. Maar als ik dan mijn foto's van 2007 zie dan denk ik: "Jeeeeeetje hoe kon ik toen denken dat ik dik was!!!!"

Ik zie ook een hele hoop mooie vrouwen voorbij komen hoor! En iedereen heeft zijn of haar onzekerheden.

Zo heb ik dus ook al een borstverkleining gehad. Ja, het was niet praktisch en had af en toe wel last met sporten maar ik heb het vooral laten doen ivm psychische klachten die ik kreeg nav alle "zogenaamd leuke" opmerkingen. Je kan je zo laten beïnvloeden door anderen...pfff. (Niet dat ik spijt heb van de operatie, in tegendeel hoor. Voel me prettiger zo).

20. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    wauw jij mag trots zijn!zo snel al terug zo'n mooi figuur :$

Deel Deze Pagina